|
[27. Apr 2006|09:38] |
dabūju zināt savu oponentu - profesors, kuram ir atbildes uz visiem jautājumiem. vaimandieniņ, mirstu uz vietas. |
|
|
Comments: |
ļoti labi. lai tev neaptrūkstas jautājumu, ko viņam uzdot!
tu nekad neesi biji aizstaaveeshanaa
es esmu izkritis diplomdarba aizstāvēšanā. biju bezprecedenta gadījums universitātes vēsturē. otreiz to grādu/kvalifikāciju mēģināju dabūt 10 gadus vēlāk. Ar otro piegājienu izdevās, kaut tie komisijas veči bija kļuvuši par 10 gadiem senīlāki. Otrajā reizē paņēmu šos uz izbrīnu.
tas ko izšvimpēja: "Mobila malkas izstrādes iecirkņa tehnoloģisks projekts"; Tas ko iesmērēju izmantojot administratīvos resursus: "Lēmumu atbalsta informācijas sistēmas mežu nozarē". Es sagaidīju ka mans kursabiedrs un bērnības draugs kļūst par dekānu, tad sarunāju, lai viņš kļūst par DD/BK vadītāju. Lai profesori baidītos kritizēt mani, tādējādi apšaubot DD vadītāja, viņu priekšnieka kompetenci.
tad par gateriem:DD ož pēc jelgavas:)
2ajā reizē vairs ne par baļķiem. Bet par Datizraci, (Data Mining); Atvērto ĢIS sabiedrību; Tiešsaistes Analītisko Datu Apstrādi (OLAP); Datu noliktavām (Warehouse) un Datu Lielveikaliem (Datamart); Datu modeļiem un kubiem (drilldown un aggregation), datu integrēšanu, konsolidēšanu; utt utt
smalki. kas ir datu integr;e;snana?
Integrācija • Simbolu apzīmējumi: o Problēma: Simboli (atribūti) dažādos datu avotos var nozīmēt dažādas lietas; • Informācijas atšifrējumi: o Problēma: Analoģiskiem atribūtiem analoģiskas vērtības var būt dažādi apzīmētas • Informācijas formatēšana: o Problēma: Tāda pati kā atšifrējumiem. • Mērvienību bāze: o Problēma: Tie paši atribūti var būt apzīmēti dažādās mērvienībās. • Subjekta identifikācija: o Problēma: Tam pašam subjektam var būt dažādi identifikatori dažādās sistēmās. Tīrīšana • Neatbilstošo datu pārbaude: dzēšana, ja nepieciešams; • Acīmredzamo kļūdu labošana. Summēšana • Aditīvas mērvienības; • Neaditīvas mērvienības. Trūkstošo vērtību apstrāde • Iemesls to trūkumam? o Nav ierakstītas (piem., mantotā sistēma šādus datus neieraksta, vai arī ne visas patreizējās sistēmas to dara); o Nav izmantojamas; o Klients atteicās tās piegādāt. • Rīcība gadījumā, ja ir trūkstošās vērtības o Pievienot „karodziņa lauciņu”, lai apzīmētu to kā trūkstošo vērtību, vai o Definēt trūkstošo vērtību kā nulli, vai o Aprēķināt trūkstošo vērtību: Izmantot vidējo aritmētisko vērtību visā datu kopā; Izmantot vidējo aritmētisko vērtību līdzīgu ierakstu kopā (klasteros datu kopā); Izmantot attīstītu prognozēšanas tehniku (piem., regressijas kokus) Transformēšana • Proporcionēšana • Atvasināšana • Funkcijas / formulējumi • Mērogošana
čau, es esmu slima
//man būs kursa darba aizstāvēšana, sāku palēnām uztraukties. jo kd nav labs
čau, nu veseļojies. ēd skuju pumpurus un liepu pumpurus!
kas uzrakstīšu mag_d, saakumaa aizieshu uz teaatri un peec tam mees laidiisim uz mangaljsalu, ja
23. maijaa eju uz teaatri un tad peec tam kaut kad varam laist uz mangaljsalu | |