jā, protams, ka tas, par ko es šeit runāju, nav reālā situācija! tik ilūzijās dzīvojoša es neesmu, lai domātu, ka visi ir tādi, kā rv1.ģ absolventi, šo kultūršoku es izbaudīju jau uzreiz pēc vidusskolas beigšanas un tā ir viena no manām motivācijām iet uz IM.
bet tieši tas ir tas, ko domāju - reāli, kāpēc ir plāns ieviest eksāmenu? lai skolēni "kaut ko darītu", kā Tu saki. tas, ka šobrīd ir situācija, kad liela daļa skolēnu bez eksāmeniem nedarīs pilnīgi neko, jau nesalabosies ar eksāmenu. jo, labi, viņi sazubrīsies uz to eksāmenu, noliks viņu, bet tas atrisinās (un, manuprāt, arī labākajā gadījumā daļēji, šaubos, ka tie, kas tāpat nīgri nemācītos to priekšmetu, tikai eksāmena dēļ pēkšņi kļūs baigi centīgi vai arī kaut ko no tā pēcāk atcerēsies) tikai sekas, nevis cēloni tai nedarīšanai. point being, obligāts eksāmens ir gružu paslaucīšana zem paklāja, jāmeklē tāds risinājums, kas mainītu skolēnu mācīšanās kultūru, lai eventuāli vidējais jaunietis būtu tāds, kas plāno un domā par savu izglītību.
taustiņi zied kā pelējums - Post a comment
let it always be known that i was who i am
cukursēne (saccharomyces) wrote on June 15th, 2014 at 02:50 pm