- 2/24/03 06:28 pm
- vai vai vai
rakstot reklāmtekstus, aizraujos ar muļķībām
rakstu tekstu par nopietnu verķi, kas maksā daaaaaaaudz... (29 manas algas un vēl mazliet) un vīzijās man rodas bilde - lūdzējtantiņa pie katedrāles, viņai fonā tas verķis... uhh... skarbi... cik tantiņas varētu nobarot par to piķīti... :( - 14 jau pateicair ko teikt?
- 2/24/03 06:37 pm
-
uj, tu strādā reklāmā?
a jums tekstu rakstītājs (virtuāls) nau vaidzīgs?
(reizēm baigi gribas izmēģināt savu roku šitajā nozarē) - Turpinām sarunu
- 2/24/03 06:51 pm
-
nu, nosacīti reklāmā :)
esmu vienā uzņēmumā (no turienes arī bija tā mazā dāvaniņa, ko pirms kāda laika Tev nosūtīju :) tas arī ir viens no galvenajiem produktiem, par ko esmu atbildīga :)) mārketinga supports, visi reklāmteksti un maketi ir uz maniem pleciem
maketus - tos krauju aģentūrām/māksliniekiem/whatever uz pleciem... teksti paliek manā ziņā... pārsvarā jau sanāk angliskā latviskošana. Bet reizēm arī manis pašas samurgojiens - kā šobrīd...
par virtuālajiem tekstu bīdītājiem - pirms kāda laika zināju, kas meklē, bet tad tas nebija aktuāli, tādēļ arī vairs neatceros, kura aģentūra tā bija... :( - Turpinām sarunu
- 2/24/03 06:58 pm
-
nu, nau jau tik svarīgi mosh :)
- Turpinām sarunu
- 2/24/03 10:10 pm
-
atcerējos gan. Tie bija 2 draņķīgi krievu kantori. Tādēļ arī nelikos ne zinis :)
- Turpinām sarunu
- 2/24/03 06:59 pm
-
sweetie
ehh.. un tad mees, nabaga maaxlinieki, taisam maketus un suukstamies par stulbajiem klientiem.. ;D
un izraadaas - klienti negrib baigo maaxlu, vinjiem gribas, lai vnk labi izskataas ;D - Turpinām sarunu
- 2/24/03 10:09 pm
-
hehehe :)
tad, kad es biju projektu vadītāja vienā reklāmkantorī, es arī domāju - tie stulbie klienti, ko viņi iedomājas, nu cik var bīdīt vienu bildīti turpu šurpu :)
tagad esmu citā pozīcijā. Un, jāatzīst, reizēm neuzvedos ne par matu labāk kā toreiz "tie muļķi klienti". - Turpinām sarunu
- 2/24/03 06:37 pm
-
nobarot? ja tu runā tieši par tām tantiņām, kas pie katedrāles vai pareizticīgo baznīcas, tad pareizāk jāsaka būtu - nodzirdināt. vismaz tā viņas izskatās. manuprāt.
- Turpinām sarunu
- 2/24/03 10:07 pm
-
nu, es kādreiz jaunības maksimālismā un ticībā labajam diviem šādiem lūdzējcilvēkiem nopirku maizīti (jo uz plakāta taču bija prasīts - iedodiet naudiņu maizītei!)
Droši vien Tu, lasot šo, kratīsi galvu un nodomāsi - ak naivā ringla.... Bet nu, man likās, ka tā vajadzēja. Abas šīs reizes bija tad, kad atrados dziļā bedrē - depresijas un vēl tur visādas citas muļķības. Man gribējās darīt labu :) Nu lūk. Bet šie abi konkrētie lūdzējļaudis (ar 2 nedēļu starplaiku - 1 bāba un 1 vecis). Viņu teksts bija praktiski identisks (kopīgos kursos gājuši, vai? :) Tātad - Tu [cenzēts] tāda, iebāz to sūdu tur [cenzēts], pēc tam tur [cenzēts], un tad paturi tur [cenzēts, protams]... visbiedējošākā bija apkārtējās sabiedrības reakcija (vienu reizi es šādu izlēcienu atļāvos pie u/v Centrs) - viņi skatījās uz mani tik pārmetošām un dzelošām acīm, ka tā man bija mācība uz mūžu. Tā teikt, ja dod, tad dod ko prasa, nevis to, kas Tev liktos labāk... Protams, ir arī izņēmumi, bet, kā saka kāds mans labs draugs, izņēmumi tikai apstiprina teorēmas pareizību.
Viens no patīkamajiem izņēmumiem: mana māte, kad vēl braukāja ar vilcieniem, katru nedēļu vienai tantītei stacijas tunelī deva naudiņas. Kādu dienu tantīte viņu apturēja ar tekstu: "Meitiņ, Tu man vienmēr maizītei iedod naudiņu, arī es Tev gribu ko uzdāvāt" un iedāvināja viņai nelielu fotoalbūmiņu.
Tāds, lūk, bija atgadījums :) - Turpinām sarunu
- 2/24/03 06:47 pm
-
Grrr
Ahem. Pēdējie reklāmas teksti, kas mani sajūsmināja, bija no Select kataloga, ko kāds nelabvēlis man met paskastītē.
Katra lieta aprakstīta tā, ka nezini, smieties vai raudāt. Bet varbūt tam ir jēga? :)
Nu, varbūt kāds uzķeras uz šādām lietām:
"Apbrīnojams fotoaparāts tikai par 10Ls!!
Tālāk ir uzskaitītas speciālās un lieliskās tā īpašības:
- automātiskā filmiņas attīšana
- skatu meklētājs
- kadru skaita rādītājs!!
"
pie tam katrai "fīčai" ir vismaz viens no sekojošajiem epitetiem: apbrīnojams, ērts, lielisks, patīkams.
Un tā ir aprakstītas absolūti _visas_ kataloga preces.
Es tikai tā arī nespēju saprast, vai tam nabaga cilvēkam, kam šādi teksti ir jāizgudro - vai jātulko - hrens viņu zina - jumc neaizbrauc? :) - Turpinām sarunu
- 2/24/03 09:53 pm
-
http://journal.bad.lv/talkread.bml?jour
nal=ringla&itemid=9241&nc=7
pirms pāris nedēļām tieši par šo draņķi runāju :)
mani arī sajūsmina :))) - Turpinām sarunu
- esi lasījusi...
- 2/25/03 10:38 am
-
ķēmi nāk ārā no krūzītes
... "Generation P"? Peļevina? :) ja strādā reklāmā, tevi tas varētu uzrunāt... un varbūt pat likt pārdomāt dzīvi.:)
*
bet, liekas, tu mīli savu darbu. - Turpinām sarunu
- Re: esi lasījusi...
- 2/25/03 11:02 am
-
lasīju, uzrunāja :)
tikai nedaudz stipri traucēja halucogēnās (nespēju izdomāt, kā pareizi šis vārds jāraksta) sēnes...
/jā, vairumā gadījumu es mīlu savu darbu :) - Turpinām sarunu
- Re: esi lasījusi...
- 2/25/03 11:06 am
-
halogēns
halucigēns
figviņzin
sēnes, kas izraisa halucinācijas :) - Turpinām sarunu
- sēnes
- 2/25/03 12:47 pm
-
ķēmi nāk ārā no krūzītes
zem sēnēm jau tas suns arī aprakts.
tas ir tas, ko es tur izlasīju.visa reklāmas/PR industrija arī balstās uz apstulbināšanu ar h.(figviņzin :) sēnēm.
un saku to kā insaideris, nevis neirotisks ideālists-tirgus ekonomikas apkarotājs.
*
mana mīļākā vieta ir reklāma "Solīds Kungs solīdiem kungiem" - tas ir vienkārši h/c - Turpinām sarunu