Maršrutā Centrālā stacija - Ābolu iela, puisis, kuru izsēdināja kontrole bija iekāpis pie Stockmann un savu e-talonu arī nopīkstinājis pie Stockmann. Izrādās nedrīkstot un tad esot jāpīkstina divreiz vai arī jāiet uz pāri ielai esošo pieturu. Tad nu aizdomājos, ka studiju laikā ar Lī bieži kāpu 17. trolejbusā pie LU galvenās ēkas, lai vēlāk izkāptu, piemēram, pie Dailes teātra. neviens mums nelika pirkst divas biļetes un toreiz piedevām bija konduktoru laiki. Arī tagad es un pārējā mana ģimene bieži iekāpjam pie Stokmann. Tāpat maršrutā Centrālais tirgus - Bišu muiža es regulāri kāpju iekšā pieturā 13. janvāra iela. Neviena kontrole nekad vēl nebija aizrādījusi. Tad nu man rodas jautājums ar ko gan 27 trolejbuss ir sliktāks par tramvaju vai 17. trolejbusu? Dīvaini kaut kā.
Cita pasaule
Phū - zeme
Comments:
Tur ir tas triks ar galapunktu.
Tā pietura pie stokmana skaitās vēl iepriekšējā marštrutā. Tam čalim vajadzēja pīkstināt etalonu tikai pēc tam, kad vadītājs nomaina savam trolejbusam maršrutu un tipa kā restartējas jaunajam braucienam.
nu ja vien kontrole speciāli nesēž trolejbusā un neķersta tos, kas brauc to vienu pieturu apkārt.
Bet nu tas tā nesmuki manuprāt. Bet tagad jau katrs mēģina izdzīvot kā māk.
Tā pietura pie stokmana skaitās vēl iepriekšējā marštrutā. Tam čalim vajadzēja pīkstināt etalonu tikai pēc tam, kad vadītājs nomaina savam trolejbusam maršrutu un tipa kā restartējas jaunajam braucienam.
nu ja vien kontrole speciāli nesēž trolejbusā un neķersta tos, kas brauc to vienu pieturu apkārt.
Bet nu tas tā nesmuki manuprāt. Bet tagad jau katrs mēģina izdzīvot kā māk.
A, kāpēc tramvajā, kura oficiālais galapunkts ir centrāltirgus par šo nieku nepiekasās? Es, piemēram, nemaz līdz šodienai nezināju, ak es nedrīkstu pie stockmann iekāpt un visu laiku kāpu un visu laiku pīkstināju kopš vien tas maršruts ir. Es taču negaidīšu nākamo 20 min, ja esmu noķērusi šamo pie stockmann. man līdz mājām tomēr nieka 10.. min. :D Tagad jau es protams, zinu, ka sava mēnešbiļete jāpīkstina 2x.
man liekas, ka tas ir tāpēc, ka kontrolieriem pašiem līdz galam nav šis joks skaidrs. Jo piemēram, man ir bijusi pieredze ar sesto tramvaju, kad kontrole sāk piesieties arī par to, kad iekāpj tajā pieturā pie ekonomikas faķa un ka tā arī vēl skaitoties virzienā no juglas uz centru un es tajā nedrīkstu kāpt, jo man ir jāiet uz merķeļa ielu, kas nu absolūti nav taisnība.
A Tev ir kādreiz gadījusies kontrole, kad neesi izpīkstinājusi mēneškarti otrreiz? ja viņi nepiesienas, tad man grūti spriest, bet man domāt, ka viņi piesietos, ja nopīkstinies tikai pie stokmana un nenopīkstinies vēlreiz. Ja nu vienīgi varbūt mēneškartēm tik ļoti vispār nepiesienas.
A Tev ir kādreiz gadījusies kontrole, kad neesi izpīkstinājusi mēneškarti otrreiz? ja viņi nepiesienas, tad man grūti spriest, bet man domāt, ka viņi piesietos, ja nopīkstinies tikai pie stokmana un nenopīkstinies vēlreiz. Ja nu vienīgi varbūt mēneškartēm tik ļoti vispār nepiesienas.
Savulaik 6. tramvaja konduktores niknojās par vecenītēm, kuras kāpa iekšā Merķeļa ielas pieturā virzienā uz centru, lai arī viņām vajadzēja pretējo virzienu. Sacīja, ka biļete pēc galapunkta vairs nav derīga. Bet vecenītes savukārt gribēja sēdvietas sev nomedīt.
Ā, lūk, tur es arī esmu tā braukusi, bet tur man atkal bija skaidrs, ka šmaucos, jo ir 2 Merķeļa ielas pieturas, bet trolejbusam ir pietura stockmann, pietura centrālā stacija un pietura 13. janvāra iela. Viņas pēc nosaukumiem neatkārtojas un tātad mana iekšējā loģika saka, ka viss ir oki. :D