- ātruma stabilitāte
- 24.11.10 01:16
- 2010 gads. Bugatti Veyron: 431.07 km/h pēc ilgiem cīniņiem pretvēja tuneļos un 1 flipoveru testu braucienos.
[1,200 PS, 1,500N/m]
1938. gads. Mercedes-Benz W125 Rekordwagen - 432.7 km/h
[736 PS]
Jāpiemin, ka Auto Union Type C: arī gandrīz sasniedza 432 km/h, mēģinot pārspēt Mercedes trešajā piegājienā sasniegto rekordu, bet tas beidzās fatāli.
[485–520 PS, 853 N/m (@2500 RPM)] - 2 aksiomasieteikt virzienu
- 24.11.10 01:34
-
Skaidrs, ka uz ierobežotas planētas eksponenciāla funkcija drīz pārstās augt. Ātrumam pieaugot pieaug gaisa pretestība. Tik nesaprotu, kapēc tieši pie šāda mērījuma. Vai nav kādas materiālu īpašības, kas nepanes slodzi?
- ieteikt labāku virzienu
- 24.11.10 13:06
-
Smiekls ir par to, ka funkcija savu kritisko robežu sasniegusi jau tālajā 1938.gadā.
Ir skaidrs, ka ātrāk atkārtoti pietuvoties šai robežai nevarēja tāpēc, ka mūsdienu drošības prasības nosaka būvēt tā, lai vadāmība pie 400 km/h uzticamības ziņā neatšķiras no vadāmības pie 200 km/h. Un Mercedes Rekordwagen nebija nekāda ielas mašīna, tiesa, daudz tuvāka tādai nekā tie gāzturbīnu agregāti, kas uz sālsezeriem pārsniedz 1000 km/h.
Arī tas, ka Hitlera laikā, kad tika uzstādīts pirmais rekords bija pavisam cita ekonomiskā un sociālā konjunktūra, ieskaitot valdības dāsni piešķirtos līdzekļus, vispārēji ambiciozs noskaņojums, piemēram, degsme būt tehniski vislabākajiem, sportiski visātrākajiem, etc. Mazliet atgādina šodienas Ķīnu, vai ne? - ieteikt labāku virzienu