- 21.12.08 17:05
- Jācer, ka par daļu SVF palīdzības naudas salabos ceļus un laukos tos beidzot noasfaltēs. Uzņēmumu un privātpersonu bezjēdzīgie izdevumi par auto piekares un riteņu remontiem pēc savas būtības ir daļa no IKP negatīvās daļas. Cik būtiska, to neviens vēl nav mērījis, bet kāds procents varētu salasīties un tas nav maz - ja Vidējā latvieša(TM) gada bruto ienākumi ir aptuveni 10000 Ls, tad šāda veida izdevumi 100-150 Ls gadā ir tieši tik. Nemaz nepieminot to, kādus šķēršļus nekvalitatīvie ceļi liek lauku tūrisma attīstībai, un pavisam klusi iededzot svecīti par visiem avārijās uz ceļiem bojāgājušajiem cilvēkiem.
- 3 aksiomasieteikt virzienu
- 21.12.08 17:38
-
Pirmkārt, tā lielākoties ir ES un citu Eiropas valstu nauda, SVF daļa tur ir visai maza.
Otrkārt, šo aizdevumu var izmantot tikai konkrētiem mērķiem- finansu sistēmas stabilizēšanai, kas nozīmē valsts parādu atdošana, budžeta lāpīšana un finanšu institūciju balstīšana. Ceļiem nespīd. - ieteikt labāku virzienu
- 21.12.08 17:54
-
ceļiem tiem t.s. eiropas fondu nauda, tikai, kāda no tā jēga, ja atkal rodas bedres and stuff
- ieteikt labāku virzienu
- 21.12.08 18:45
-
Eiropas nauda ir kā līdzfinansējums, ja neko neiemaksā paši, tad nespīd. Bedres n stuff ir dēļ tā, ka kaisa lēto sāli, asfalts otršķirīgs un nepietiekami nostiprināta ceļa pamatne. Par ES naudu taisa normāli un granti ved no Dānijas, kas, protams, arī ir diskutabli, bet mūsējā nederot pēc fizikālajiem parametriem. Tā ka par ES naudu varētu bezmaz kreditēt grants ražotņu modernizēšanu un kvalitātes sertifikācijas testus.
- ieteikt labāku virzienu