love | hate

šodien dienas biznesā rakstiņš par lovemarks - brendiem ar "emocionālo vērtību", emocionālo saiti ar patērētāju. nez, oficiāli pastāv arī tāda kategorija kā hatemarks? reāli tak tādi pastāv: microsoft, McDonalds, Nike..

Comments

eueu, makdonalds gan jau, ka citiem ir totāls lovermark, bet naik vispār adoremark (tā var teikt?) :)
bā, nu vispār jau te ir vieta garam un plašam pētījumam mūža garumā. kamēr vieniem tas ir lovmark, citam - heitmark. adoremark? hm. teikt jau droši, ka var. ;) es tik domāju kā viņš atšķiras no lovemark. kulta prece, pielūgsmes objekts. nu tur vajag vēl papētīt patērētāja emocinālās saiti ar produktu - kāda tā ir un uz kādām jūtām balstas. :)
nūūū, lai ar to labāk nodarbojas cilvēki, kam nav, ko darīt, kam par to visu gana dīvaino pasākumu maksā;)
vajag jau arī, lai būtu interese. citādi nekas nesanāks. ;)
nu man ir interese. tikai tīri pasīva:)
pasīvā interese. :)))

ai, man ar dažreiz tāda ir. un vēl pasīvās vēlmes - ķip, gribu, bet vairāk par pirkstu nepakustināšu, lai dabūtu. ;)
nujaka - ja rokā ieliks, tad patiks, ja neieliks - arī labi;)
aha. ;)

March 2013

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Powered by Sviesta Ciba