Šobrīd Kurzemes plānošas reģiona administrācija izsludinājusi iepirkumu konkursu par "Sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu". Gan jau, ka tas viss ir normāli, bet mani izbrīna prasība, ka pretendentiem jābūt sabiedrisko attiecību vadības pieredzei burāšanas jomā un jābūt ar sabiedrisko attiecību vadības pieredzi arī konkrētā burāšanas pasākumā.
Paskatoties uz darba uzdevumu - Veikt projekta „Kurzemes reģiona ostu attīstība” publicitātes plāna izstrādi atbilstoši projekta ieviesēja norādījumiem, saskaņot izstrādāto Plānu ar Pasūtītāju, es neredzu pamatu prasībai par to pieredzi burāšanas jomā.
Kopš kura laika ostas attīstības publicitātes plāna izstrādei obligāti jābūt zināšanām tieši par burāšanu? Osta taču ir daudz komplicētāka sistēma. Darba uzdevums nav taču par jahtu piestātnes publicitātes plānu. Interesanti, kāds ir pamatojums, ka pieredzējuši SA cilvēki/uzņēmumi, kuriem nav prof. pieredzes tieši burāšanas jomā, nevarētu izstrādāt labu publicitātes plānu? Ok, tālāk ir dota papildus informācija par darba uzdevumu, ka izpildītājiem jāveicina arī Kurzemes reģiona jahtu ostu atpazīstamība un burāšanas popularizēšana. Ok, ok. Bet virsuzdevumā nav tieši par jahtām, līdz ar to pie pamatprasībām pretendentiem, manuprāt, nav korekti likt prasību par to burāšanas jomu un pasākumu pieredzi. Iepirkums tak ir par Kurzemes reģiona ostu attīstības publicitātes plāna izstrādi!
Ā, un vēl kruta ir fakts, ka pieteikties uz šo pakalpojuma iepirkumu var līdz 2. jūnijam, bet uzvarētājam publicitātes plānam jābūt gatavam jau uz 11. jūniju! var jau būt, ka es vienkārši nesaprotu.
Re kur ir visa informācija - http://www.kurzemesregions.lv/media/uplo ads/nosacijumi_sabiedriskas_attiecibas_i epirkums.doc
Paskatoties uz darba uzdevumu - Veikt projekta „Kurzemes reģiona ostu attīstība” publicitātes plāna izstrādi atbilstoši projekta ieviesēja norādījumiem, saskaņot izstrādāto Plānu ar Pasūtītāju, es neredzu pamatu prasībai par to pieredzi burāšanas jomā.
Kopš kura laika ostas attīstības publicitātes plāna izstrādei obligāti jābūt zināšanām tieši par burāšanu? Osta taču ir daudz komplicētāka sistēma. Darba uzdevums nav taču par jahtu piestātnes publicitātes plānu. Interesanti, kāds ir pamatojums, ka pieredzējuši SA cilvēki/uzņēmumi, kuriem nav prof. pieredzes tieši burāšanas jomā, nevarētu izstrādāt labu publicitātes plānu? Ok, tālāk ir dota papildus informācija par darba uzdevumu, ka izpildītājiem jāveicina arī Kurzemes reģiona jahtu ostu atpazīstamība un burāšanas popularizēšana. Ok, ok. Bet virsuzdevumā nav tieši par jahtām, līdz ar to pie pamatprasībām pretendentiem, manuprāt, nav korekti likt prasību par to burāšanas jomu un pasākumu pieredzi. Iepirkums tak ir par Kurzemes reģiona ostu attīstības publicitātes plāna izstrādi!
Ā, un vēl kruta ir fakts, ka pieteikties uz šo pakalpojuma iepirkumu var līdz 2. jūnijam, bet uzvarētājam publicitātes plānam jābūt gatavam jau uz 11. jūniju! var jau būt, ka es vienkārši nesaprotu.
Re kur ir visa informācija - http://www.kurzemesregions.lv/media/uplo
Iepēdo...