PEpijas veranda -
Jūlijs 29., 2005
15:29

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
nez, vai pie mums ir jau tapis kāds sacerējums par to, vai un kā reklāmas nolūkos radītie tēli ienāk arī reālajā dzīvē, kļūst populāri un ietekmē mūsu vērtību sistēmu...pēdējo nedēļu sēžot blakus radioaparātam, īpaši atmiņā palikuši divi šādi paraugeksemplāri: infantilā blondīne, kas nevar vien izvēlēties peldkostīmu un nūģīgais jaunietis, kurš pat dzejoli telefona klausulē grib noskaitīt uz mīļotās meitenes rēķina...

Garastāvoklis:: nevaru iepriecināt, labs :)

(4 raksta | ir doma)

Comments
 
From:[info]fedrs
Date:29. Jūlijs 2005 - 15:40
(Link)
Savādi, bet nekad neesmu dzirdējis, ka reklāmas laikā kāds pārslēgtu aparātu uz citu radiostaciju.
From:[info]divi_g
Date:29. Jūlijs 2005 - 16:46
(Link)
Man ir gadījies tā darīt.
Un, galu galā, reklāmu dēļ arvien biežāk no rītiem, braucot uz darbu, klausos SWH Rock, kur to naff :)
[User Picture]
From:[info]gucis
Date:29. Jūlijs 2005 - 17:27
(Link)
es reizēm izlīdzos ar skaņas izsleģšanu
[User Picture]
From:[info]pepija
Date:29. Jūlijs 2005 - 17:50
(Link)
mani sāk uztraukt, ka šādi tēli reklāmmeikeriem acīmredzami šķiet tā vērti, lai viņus tiražētu..nu, tādi normāli un ikdienišķi...;(
Powered by Sviesta Ciba