04 May 2014 @ 01:29 am
 
Es esmu izstrādājusi jaunus uz skolēna radošā potenciāla un garīgās izaugsmes, kā arī morālās labklājības un sabiedrības vispārējā labuma veicināšanas principiem balstītus radošo darbu izvērtēšanas kritērijus, kurus plānoju ieteikt Latvijas skolām praktiskai pielietošanai.

1) jāietver sevī nacionālo pašapziņu stiprinošas idejas un jāreprezentē dziļi patriotiska nostāja
2) jāreprezentē pozitīvs pasaules skatījums un jāietver sevī Latvijas un tās iedzīvotāju gaišās nākotnes perspektīvas atklāsme (ja tas ir saskaņā ar autora reliģisko pārliecību, pozitīvais pasaules redzējums var tikt atklāts caur kristietības postulēto ideju prizmu)
3) jāpieskaras ekonomiskajam un sociālpolitiskajam kontekstam
4) jālieto tādi mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi, kā metafora, frazeoloģisms, salīdzinājums, personifikācija, epitets un hiperbola (tomēr jāuzmanās, lai izteiksme nekļūtu neskaidra un idejiskais kodols neuztverams, jāpatur prātā, ka saturs literārā darbā ir daudzkārt nozīmīgāks par formu)
5) jāņem vērā ortogrāfijas un interpunkcijas likumības, jāievēro korekts stils
6) jāpieskaras integrācijas problēmām, cilvēku ar īpašām vajadzībām un mazākumtautību tiesībām
7) jāaizstāv dzīvnieku tiesības
8) jāpievēršas vides piesārņojuma problemātikai
9) jāreprezentē augsti morāles standarti un ētikas principi
10) jāaizstāv tradicionāla ģimene kā vienīgā iespējamā mīlestībā un abpusējā cieņā un uzticībā balstīta savienība starp diviem cilvēkiem, kuras pamatuzdevums ir pildīt reproduktīvo funkciju

Darbs iesniedzams uz a4 formāta lapām, uz kurām ar zīmuli un lineālu akurāti savilktas līnijas, glītā rokrakstā, teksts rakstāms ar zilu vai melnu pildspalvu
 
 
( Post a new comment )
pelnufeja[info]pelnufeja on May 4th, 2014 - 02:08 am
bet vispār jau šis ir joks. :)
(Reply) (Parent) (Link)