|
optimiste - Transports Parīzē
Comments:
Idejas pēc līnijas ar vienu un to pašu biļeti drīkstēja mainīt viena brauciena ietvaros, cik atceros. Galvenais ir neiziet ārā no "pazemes" pavisam. Bet tur bija kaut kāds joks ar zonām... Metro biļetes RER derēja tikai Parīzes robežās (tobiš pirmā zona?) un RER parasti izbrāžas cauri pašai Parīzei viens divi un tad līkumo pa piepilsētām... Un, kad esi ārā no zonas, kurai der Tava biļete, tad lai tiktu ārā (izietu cauri) ir jālec pāri vārtiņiem vai kā citādi jāšmaucas. (Nu, par kontrolēm nemaz nerunājot.)
Bāc, knapi pusgads pagājis, kopš tur dzīvojos, un vairs īsti neatceros!
Ja es no viena RER pārsēžos uz citu? tad jāpērk 2 biļetes?
Ja galapunkts ir ārpus Parīzes (nu, tās 1. zonas), tad ir jāpērk biļete no pieturas, kurā sāk braukt (vai arī no pēdējās pieturas Parīzes robežās - dažreiz tā sanāk lētāk) līdz gala pieturai - RER stacijās biļešu automātos ir visas pieturas, jāizvēlas tikai īstā.
Vispār daudz kas ir atkarīgs no tā, cik ilgi sanāk dzīvoties pa turieni, cik daudz braukāties un pa kādām zonām, jo viņiem ir arī visādi nedēļu/dienu/jauniešu biļešu piedāvājumi. Bieži var atrast izdevīgākus variantus, nekā katru reizi pirkt atsevišķu biļeti. Kā arī no sirdsapziņas un nerviem - es vienmēr godīgi pirku biļetes, bet man bija draugi ciemos, kas šmaucās visos iespējamos variantos un pa trim dienām labi, ja divus eiro transportam iztērēja.
|
|