Comments: |
| From: | krii |
Date: | 5. Februāris 2008 - 16:31 |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, es drīzāk par to, ka šis un tas norādīts arī par to, ko būs/nebūs ēsti, dzerti. Lai gan salīdzinājumā, piemēram, ar Toru, šī sadaļa ir maziņa, mizerabla.;(
Nujā, ramadana laikā neēst no saules lēktam līdz rietam, vispār nedzert šņabi, utt. Necilvēki. :D
| From: | krii |
Date: | 5. Februāris 2008 - 16:41 |
---|
| | | (Link) |
|
:)))
Bet, ja godīgi - mani allaž fascinējusi viņu milzīgā iecietība pret neticīgajiem, kas ignorē šos priekšrakstus. Piemēram, Turcijā, kur mēs ar Faniju bijām pašā Ramadāna karstumā, mēs katrreiz, minerālūdeni dzerot, atvainojāmies savam kapadokiešu draugam, kurš pacietīgi kāpa ar mums kalnos +30 grādu karstumā, pats nedzerdams ne lāses. Viņš tikai smaidīja un rosināja mūs neklusēt, kad būsim izsalkušas, jo uz mums taču Ramadāns neattiecas...
Nu, jā, Turcija varētu būt iecietīgāka. Ēģiptē, savukārt, neticīgie un tie, kas tic vairākiem dieviem vispār par līdzvērtīgiem cilvēkiem netiek uzskatīti. Tur viss vienkārši - ja neesi muslims, bet tomēr tici vienam Dievam, tad esi līdzvērtīgs, bet, ja esi pavisam neticīgs, ateists - nu, to labāk nepaust skaļi, ja tici vairākiem dieviem un pielūdz kkādus elkus - pavisam nelāgi.
| From: | krii |
Date: | 5. Februāris 2008 - 16:56 |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, nu to, ka var neticēt nekam vai pielūgt elkus, reti kurš musulmanis var saprast, lai kurā zemē viņš dzīvotu.:) Bet man šarmanta liekas tā attieksme - Jūs negrēkojat un nerīkojaties pret ticību, neklausot Pravieša teiktajam, jo jūsu ticība nav mūsu ticība, un jums uz to ir tiesības.
Nu, jā - musulmaņu likumi attiecas tikai uz viņiem pašiem un to, ka netiek uzspiesti kā vienīgie pareizie likumi, to nevar nepamanīt. Atšķirībā no visādiem grāmatiņu pārdevējiem, kuri piesienas ar savām bībelēm un vienīgo pareizo ticību uz katra stūra. | |