ob rakstīja 5. Janvāris 2006, 11:56 |
Naked & Angry
(ir doma)
Tik un tā. Neviens zīmols neatsver nesmuku paskatu.
Protams, ja vien zīmols nav prestiža jautājums... bet tad jau tā ir diagnoze, un attiecīgi visi pārspriedumi atkrīt :)
Protams, ja vien zīmols nav prestiža jautājums... bet tad jau tā ir diagnoze, un attiecīgi visi pārspriedumi atkrīt :)
|
Bet Anete, sauļeite, kas gan VĒL ir zīmols ja ne prestiža jautājums?
(Šobrīd atceļam pašsaprotamo kvalitātes jautājumu, protams)
(Šobrīd atceļam pašsaprotamo kvalitātes jautājumu, protams)
Nu, vēl jau zīmolu var uztvert arī kā zināmu garantiju preces kvalitātei... tipa, ja pērku attiecīgā ražotāja drēbes, katrā atsevišķā gadījumā nav jāpētī, vai vīles labi nostrādātas.
Globālo zīmolu pasaulē, kvalitāte nemaz nav tik pašsaprotama, tiek gan cītīgi strādāts, lai to tā uztvertu.
Te nu jājautā, kāda ir smuka kaklasaite? Ibo man zināma tikai viena kaklasaites funkcija — virtuālais … pagarinātājs.
Diemžēl nevarēšu nodefinēt smuku kaklasaiti visiem dzīves gadījumiem :) Bet funkcija, domāju, ir arī atbilstība ģērbšanās etiķetei savienojumā ar estētisku izskatu.
"atbilstība ģērbšanās etiķetei savienojumā ar estētisku izskatu" nav nekas cits kā pagarināšana, tāda pati kā augstpapēzu kurpes.
(ir doma)