|
Jun. 1st, 2016|10:24 am |
iespējams, mums vienkārši ir atšķirīgs skatījums par to, kas tad tas tāds ir - hipsteris. manas top pazīmes - cilvēks, kas vēlas būt stilīgs, seko trendiem, pērk nevajadzīgi dārgus dzērienus, ik pa laikam kaut ko padara savā aifonā vai aimakā, strādā par, piemēram, sociālo mediju guru.
savukārt velosipēdi - ātrākais un loģiskākais veids, kā pārvietoties pa pilsētu. velosipēda lietošanu nosaka vienkārši saprāta esamība. kontrakultūras - kirkegora minētie metālisti un industriāļi, hipiji, panki, rastafāri, trešeri, hiphoperi, skeiteri, utt., bet ne jau hipsteri. kas tad tur kontra? nišas dzērieni - čomskī ir salīdzinoši lēts alkohols, ko ļoti dažādos veidos masīvi patērē publika, bet galvenokārt apkārt redzamas izdzertās brāļa senču pudeles. es īsti nezinu, ko dzer hipsteris, bet manā iztēlē tas nav parasts alus, kas bārā maksā 1,40 eur. |
|