Svētdienas daudzcīņa un vēl šis tas
« previous entry | next entry »
Feb. 7., 2005 | 02:51 pm
music: Finjan - Dancing on Water
Tā kā svētdien bija paredzēts daudzcīņas posms neviena neredzētajā "XXX" trasē pie Limbažiem, tad sestdien devāmies ar Mārtiņu to trasi ietestēt (Asc netika, jo ieradās Rīgā tikai sestdien vēlu vakarā). Kad tikām galā, bijām pirmie kas todien bija sataisījušies trenēties (ap 12.00 tas notika). Nu neko - izdomājām, ka pirms mainīt riepas, jāizgāž ar tām pašām vecajām pa trasi apskatīties kas un kā. Trase izrādījās baigi reljefaina + gandrīz viscaur negatīva + diezgan slidena + arī diemžēl grubuļaina. Nu neko - noripinam pirmo apli, skatos ka var braukt ātrāk. Braucu arī ...... rezultātā tāda normāla ātrumā mežmalas taisnes galā kalnā pilnā šusē izlidojam no trases un tiešā kontaktā ar divām Kamaza riepām. Labi, ka paspēju sagriezt ratus taisni :) Ārā tikām paši saviem spēkiem... No bojājumiem mašīnai tikai pilnībā nonīcināti papildnieki un numuru saturošā plastmasa, kā arī pazudis numurs. Numuru vēlāk atradu :) Tas gan prasīja tieši tik pat laika cik tikt laukā no tās kupenas, kur iesēdāmies. Tagad nenožēloju, ka man autiņam ir uztaisīta tāda tērauda puspanna, jo ja tās nebūtu bijis, tad karterim būtu bijis ALELUJA, jo tās Kamazenes bija sakrautas uz tāda konkrēti liela sasaluša kukuržņa... :/
Katrā ziņā pēc tam momentā tika nomainītas riepas un tālākais treniņš ritēja bez īpašiem starpgadījumiem (ja neskaita vienu vietējo KĀLI, kurš pēkšņi bija izdomājis braukt pret spalvu - daudz netrūka, lai viņš atrautos ar riteņatslēgu...). Tā kā bija jātiek laicīgi atpakaļ uz Rīgu, tad ap 14.00 devāmies prom. Uz to brīdi jau trasē bija sabraukuši diezgan daudz daudzcīņnieku ar pilnu apņēmību trenēties. Tikai otrā dienā uzzinājām, cik tā trase bija nežēlīga :) Daži bija tikuši cauri tikai ar kosmētiskiem bojājumiem un nomontētiem un pārsistiem ratiem, savukārt, dažiem nepaveicās smagāk - vismaz viens pārsists radiators, diviem Golfiem pārtrūkušas motora siksnas, kas rezultējās uz salocītiem vārstiem un attiecīgi arī gandrīz vai motora kap.remontu. Taču visi šie remonti tika paveikti pa nakti, kā rezultātā nākošajā dienā visi jau bija uz startu. Arī es sestdienas vakarā drusku pasaldēju pirkstus amputēdams papildnieku atliekas un skrūvēdams klāt jaunu numura plastmasu. Ak pareizi - vēl mēs nobeidzām vienu aizmugurējā amortizatora atbalstu, kas nesen bija uzlikts jauns - to man ātri nomainīja AutoFavorītā Rīgā, pirms braucu tālāk uz Ogri.
Svētdienas rīts trasē mūs sagaidīja ar vēl lielāku salu nekā sestdien. Trase bija kļuvusi vēl slidenāka, tiesa šur tur stāvoklis bija uzlabojies, bija pat šur tur sastumti tādi valnīši, kur pakaļu atstutēt ;) Daudz un dikti par citiem nestāstīšu, to var izlasīt 4ratu lapā. Pastāstīšu tikai par mūsu izgājieniem. Asc pirmajā braucienā uzrādīja 6.rezultātu, kas priekš tā, ka viņš šo trasi redzējā pirmo reizi un pirms sava brauciena pats tur bija nobraucis tikai vienu iepazīšanās riņķi ir vērā ņemami. Otrajā braucienā šamam nepaveicās - vienā no viltīgajiem trases līkumiem viņš sagriezās ... rezultātā 2.braucienā tikai 15. Kopvērtējumā gan viņš bija visaugstāk no mums visiem trijiem - 8-tā vieta. Mārtiņš abus braucienus nobrauca rezervēti un mierīgi, nepielaižot nekādas rupjas kļūdas - rezultāts kopvērtējumā 9.vieta. Savukārt, es izpildījos pēc pilnas programmas :) Pirmajā braucienā gandrīz vai pašā sākumā nenovērtējot trases stāvokli, mašīnas ātrumu un stāvokli trasē, kā arī pārvērtējot savas spējas veiksmīgi apgriezos - rezultātā 1.braucienā tikai 16-tais. Otrajā braucienā jau man gāja labāk - nobraucu ar prātu un biju 9-tais atpaliekot par 3 sekundēm no Mārtiņa, kurš bija 8-tais. Kopvērtējumā dēļ pilnīgajām auzām pirmajā braucienā - tikai 13-tā vieta. Vienīgais prieks, ka viens ļoļikiem Slišāniem (Andris) palika aiz manis vietu ziņā, bet ne punktu - viņam tikpat cik man - 37 punkti šajā posmā. Tādi lūk bija piedzīvojumi šajā daudzcīņas posmā :)
Pie "šis tas" varētu pieminēt sekojošu šorīt pa ceļam uz darbu novērotu faktu: ārā bija diezgan auksts - sals koda degunā pamatīgi. Visi cilvēki, kas nāca man pretī, darīja to diezgan steidzīgi - tieši tāpat kā es. Un te pēkšņi uz kopējās masas fona izdalījās viena "daiļava" (pēc paskata krieviete no "tusētājām"), kas cēli lēnā gaitā gāja pa ielu tērpusies konkrētos minisvārkos, tādā ne īpaši nopietnā jaciņā un ar saules brillēm... Man to redzot radās tikai viens jautājums: KĀ TEV NESALST, A? Protams, potenciāli pastāv varbūtība, ka viss, kas varēja atsalt jau ir atsalis :)
P.S. Vismaz tagad sēžu siltā darba vietā, dzeru kafiju un piekožu klāt ievārījbulkas :) Deserts pēc pusdienām, tā sakot ;)
Katrā ziņā pēc tam momentā tika nomainītas riepas un tālākais treniņš ritēja bez īpašiem starpgadījumiem (ja neskaita vienu vietējo KĀLI, kurš pēkšņi bija izdomājis braukt pret spalvu - daudz netrūka, lai viņš atrautos ar riteņatslēgu...). Tā kā bija jātiek laicīgi atpakaļ uz Rīgu, tad ap 14.00 devāmies prom. Uz to brīdi jau trasē bija sabraukuši diezgan daudz daudzcīņnieku ar pilnu apņēmību trenēties. Tikai otrā dienā uzzinājām, cik tā trase bija nežēlīga :) Daži bija tikuši cauri tikai ar kosmētiskiem bojājumiem un nomontētiem un pārsistiem ratiem, savukārt, dažiem nepaveicās smagāk - vismaz viens pārsists radiators, diviem Golfiem pārtrūkušas motora siksnas, kas rezultējās uz salocītiem vārstiem un attiecīgi arī gandrīz vai motora kap.remontu. Taču visi šie remonti tika paveikti pa nakti, kā rezultātā nākošajā dienā visi jau bija uz startu. Arī es sestdienas vakarā drusku pasaldēju pirkstus amputēdams papildnieku atliekas un skrūvēdams klāt jaunu numura plastmasu. Ak pareizi - vēl mēs nobeidzām vienu aizmugurējā amortizatora atbalstu, kas nesen bija uzlikts jauns - to man ātri nomainīja AutoFavorītā Rīgā, pirms braucu tālāk uz Ogri.
Svētdienas rīts trasē mūs sagaidīja ar vēl lielāku salu nekā sestdien. Trase bija kļuvusi vēl slidenāka, tiesa šur tur stāvoklis bija uzlabojies, bija pat šur tur sastumti tādi valnīši, kur pakaļu atstutēt ;) Daudz un dikti par citiem nestāstīšu, to var izlasīt 4ratu lapā. Pastāstīšu tikai par mūsu izgājieniem. Asc pirmajā braucienā uzrādīja 6.rezultātu, kas priekš tā, ka viņš šo trasi redzējā pirmo reizi un pirms sava brauciena pats tur bija nobraucis tikai vienu iepazīšanās riņķi ir vērā ņemami. Otrajā braucienā šamam nepaveicās - vienā no viltīgajiem trases līkumiem viņš sagriezās ... rezultātā 2.braucienā tikai 15. Kopvērtējumā gan viņš bija visaugstāk no mums visiem trijiem - 8-tā vieta. Mārtiņš abus braucienus nobrauca rezervēti un mierīgi, nepielaižot nekādas rupjas kļūdas - rezultāts kopvērtējumā 9.vieta. Savukārt, es izpildījos pēc pilnas programmas :) Pirmajā braucienā gandrīz vai pašā sākumā nenovērtējot trases stāvokli, mašīnas ātrumu un stāvokli trasē, kā arī pārvērtējot savas spējas veiksmīgi apgriezos - rezultātā 1.braucienā tikai 16-tais. Otrajā braucienā jau man gāja labāk - nobraucu ar prātu un biju 9-tais atpaliekot par 3 sekundēm no Mārtiņa, kurš bija 8-tais. Kopvērtējumā dēļ pilnīgajām auzām pirmajā braucienā - tikai 13-tā vieta. Vienīgais prieks, ka viens ļoļikiem Slišāniem (Andris) palika aiz manis vietu ziņā, bet ne punktu - viņam tikpat cik man - 37 punkti šajā posmā. Tādi lūk bija piedzīvojumi šajā daudzcīņas posmā :)
Pie "šis tas" varētu pieminēt sekojošu šorīt pa ceļam uz darbu novērotu faktu: ārā bija diezgan auksts - sals koda degunā pamatīgi. Visi cilvēki, kas nāca man pretī, darīja to diezgan steidzīgi - tieši tāpat kā es. Un te pēkšņi uz kopējās masas fona izdalījās viena "daiļava" (pēc paskata krieviete no "tusētājām"), kas cēli lēnā gaitā gāja pa ielu tērpusies konkrētos minisvārkos, tādā ne īpaši nopietnā jaciņā un ar saules brillēm... Man to redzot radās tikai viens jautājums: KĀ TEV NESALST, A? Protams, potenciāli pastāv varbūtība, ka viss, kas varēja atsalt jau ir atsalis :)
P.S. Vismaz tagad sēžu siltā darba vietā, dzeru kafiju un piekožu klāt ievārījbulkas :) Deserts pēc pusdienām, tā sakot ;)
(bez virsraksta)
from: nfoworm
date: Feb. 7., 2005 - 03:50 pm
Link
Atbildēt | Iepriekšējais