Mazie internetveikali = Slikts serviss
« previous entry | next entry »
Jun. 15., 2010 | 12:50 pm
Originally published at 19 pints of beer. Please leave any comments there.
Sen neko neesmu šeit ierakstījis, bet šodien tomēr nenoturējos, lai to izdarītu.
Nedaudz priekšvēstures – mētājās man mājās liels un pavecs HP Color InkJet CP1700 printeris, ar kuru jauki var drukāt lielā ātrumā un līdz pat A3 formātam. Stāvēja tas uz plaukta un nevienam netraucēja, līdz man to pagājušo nedēļu ievajadzējās. Pieslēdzu un izsecināju, ka melnais un vēl pāris tintes kārtridži no stāvēšanas ir aizkaltuši un vairs īsti nedrukā. Visādi izmēģinājos, taču nekā… OK – pērkam jaunus! Paskatījos GNT lapā un sapratu, ka bez 18-20LVL kā minimums par gabalu netikšu cauri – un man vajag 4!!! Sāku rakāties pa internetu un atradu – atjaunotos kārtridžus vairākos internetveikalos – un komplekts man izmaksātu tikai 21LVL!
Te nu sākās otrā daļa. Otrā dienā atbraucu uz EDI un iegāju lejā mazajā kantorītī, kurš tirgo visādu biroju drazu – tajā skaitā kārtridžus. Zināms, ka tur it kā viss ir lēti un pat iespējams pakaulēties. Uzzināju, ka mans kārtridžu komplekts ar visu atlaidi diemžēl maksātu ap 40LVL. Tātad skaidrs – uzvar internetveikals! Paskatos viņu lapā – jā, kārtridži ir uz vietas. Piezvanu, pajautāju – jā, esot – tiesa, šodien tos neatvedīšot, bet tikai rītā (ir trešdiena, kad to visu daru). Saku, nekas – derēs. Labi – esot jāaizpilda pasūtījums un tā kā ir uz uzņēmumu, tad man atsūtīšot rēķinu apmaksai. Labi, runāts – darīts! Pusstundas laikā viss ir nokārtots un man atliek gaidīt savus kārtridžus.
Pagāja ceturtdiena, pienāca piektdiena. Nenoturējos un vakarpusē zvanu uz to kantori ar jautājumu, kuri ir mani kārtridži. Atbilde skan – neesam vēl atveduši, būšot nākamnedēļ, bet mēs dosim jums ziņu! Nedaudz nikns, tomēr gaidu nākamnedēļu (t.i. šo nedēļu). Pienāca pirmdiena – ziņu kā nav tā nav. Pēcpusdienā jau niknāks zvanu – un izrādās, jā – esot tiko atveduši! Tieši man grasījušies zvanīt! Labi – tā kā ir jau pēcpusdiena un pāri visai pilsētai dzīties nav jēgas, tad atlieku savākšanu uz šodienu (otrdienu). Ap 12iem ierodos kantorī un saku, tā un šitā – dodiet man manus kārtridžus un pavadzīmi. Pretī saņemu bezmaz vai aizvainojošu tekstu – tipa, jūs bijāt pasūtījis uz privātpersonu! Un vispār, vajadzējis to norādīt pasūtījumā! Te nu es tomēr noturējos un tikai nedaudz paceltā balsī pateicu, ka: 1) tas jau bija izdarīts; 2) bija rēķins uz uzņēmumu; 3) arī apmaksa ir veikta no uzņēmuma. Tad nu skuķītis ar aizvainotu seju ņēmās minūtes 15 pārzīmēt pavadzīmi. Beigās es tomēr savus kārtridžus dabūju – cerams, ka tie arī būs +/- OK, bet no šīs lietas esmu kārtējo reizi guvis atziņu – neiepērcieties mazos internveikalos, kuri saka/uzrāda, ka viss viņiem ir uz vietas – TĀ TAS parasti NAV! Lai arī ieguvums naudiskā izteiksmē bija diezgan liels, taču jaunus nervus par to naudu nenopirksi. Tā lūk!
P.S. Konkrētais kantoris – BestPC.lv jeb SIA “TĪKLS NET”.