- Godz
- 30.10.08 00:22
- Mums vakars vakarskolā ieviesa jaunu priekšmetu - "Gudrība". Pirmā reakcija visiem bija kā vienmēr - aaa, bee. kāpēc. kur liksi un ko darīsi, kā ar to cept pankūkas un kā tas palīdzēs izdžīvot uz ielas, ja pretī nāks svītraini kārkli un ozoli. Visi pārstāja klaigāt, kad redzēja, ka vadība nereaģē un to vajadzēs mācīties. Protams, pirmie kontroldarbi tika nobastoti un atzīmes pa riepām (0..brrrr..0) un tagad visi sāka mācīties, lai vismaz izrautu 4.
Bet šī priekšmeta pamatā bija viss tas pats, kas bija citos priekšmetos - bij jāklausa skolotāja un jāmācās, ko liek. Vienreiz gadā, kā cietumniekus vienreiz dienā pastaigāt, mums ļāva izvēlēties savu tēmu, savu darbības loku (sauciet kā sanāk). Otra Gudrības gudrība bija tajā, ka nedrīkstēja "spīdēt". Nedrīkstēja būt pārāk "lielam" savos izteikumos. Tomēr drīkstēja aizskart visus citus, par lieliem atzītiem, cilvēkus. Drīkstēja vārdos, klases priekšā tos sodīt, jo tas parādīja spriestdomu un savu nostāju, ka neviens cits nevar valdīt pār savām domām. Tikai, dies' pasarg' , nekad, nekad, vārdiski nesodi skolotāju - savu gudrības maizes mīcītāju un cepēju. sliš', nekad! Tā ir necieņa pret cilvēku un tā nedrīkst. Citus drīkst sodīt, jo tie nav klāt? vai tie ir tik "lieli", ka to vairs neuzskata par cilvēkiem? Gudrību viņi vērtē 10 iedaļu sistēmā. vēl nezinu atskaites punktu, bet man aizdoma, ka neuzzināšu. - jau 1 irnocitē domu
- 30.10.08 01:40
-
kas tā par huiņu? kurā galvā pisēju iestādē šitais ir?
- atb.