es esmu ļoti iecietīga, bet man arī ir grūti ar drausmīgā valodā rakstītiem tekstiem.
(taču par to pirts ierakstu saturiski - arī izlasīju un man šķiet, ka pārkāpt otra cilvēka robežas, jo sevišķi, kad runa ir par ķermeņa autonomiju un to, vai/cik lielā mērā atkailināties, turklāt vēl publiski par to kaunināt, nav pieņemami neatkarīgi ne no kādām tradīcijām (vai valodas kļūdām, haha). ir pilnīgi ok pretī novilkt kādas savas robežas, piemēram, atteikt, tb, nesniegt savus pirtnieka pakalpojumus, ja neder, ka cilvēks ir peldkostīmā, bet ne vispirms piekrist, ka cilvēks paliek peldkostīmā, jo nejūtas ērti vērotāju no malas klātbūtnē izģērbties, un tad šo pašu vērotāju klātbūtnē izģērbt/atkailināt un vēl apdirst.)
(taču par to pirts ierakstu saturiski - arī izlasīju un man šķiet, ka pārkāpt otra cilvēka robežas, jo sevišķi, kad runa ir par ķermeņa autonomiju un to, vai/cik lielā mērā atkailināties, turklāt vēl publiski par to kaunināt, nav pieņemami neatkarīgi ne no kādām tradīcijām (vai valodas kļūdām, haha). ir pilnīgi ok pretī novilkt kādas savas robežas, piemēram, atteikt, tb, nesniegt savus pirtnieka pakalpojumus, ja neder, ka cilvēks ir peldkostīmā, bet ne vispirms piekrist, ka cilvēks paliek peldkostīmā, jo nejūtas ērti vērotāju no malas klātbūtnē izģērbties, un tad šo pašu vērotāju klātbūtnē izģērbt/atkailināt un vēl apdirst.)