zin kā. tādā līmenī, kādā jūs ar ēstmīli spējat novērtēt, izvērtēt ēdienu, spēj max 10% populācijas. bet atsauksmes raksta arī pārējie 90%, uz kuriem strādā gan vietas brand dizains, gan labi pavadītais laiks (t.sk. ka vispār ir iziets uz restorānu), gan viesmīļa attieksme, jū neim it. protams, šie paši faktori strādā arī negatīvajā virzienā. bet katrā ziņā tīri ēdiena kvalitātei (jo īpaši tik smalki izvērtētai) restorānu atsauksmēs ir apmēram divdesmitā daļa.
par atsauksmju lasīšanu - attiecībā uz viesnīcām es tā daru, ka lasu negatīvās (pie kopumā laba viesnīcas novērtējuma), lai saprastu, kas sliktākais tur ir sagaidāms un vai mani konkrēti šis aspekts uztrauc.
kas ir Tavs Rīgas restorānu tops? nenoteiktā secībā un nenoteiktā skaitā.
par atsauksmju lasīšanu - attiecībā uz viesnīcām es tā daru, ka lasu negatīvās (pie kopumā laba viesnīcas novērtējuma), lai saprastu, kas sliktākais tur ir sagaidāms un vai mani konkrēti šis aspekts uztrauc.
kas ir Tavs Rīgas restorānu tops? nenoteiktā secībā un nenoteiktā skaitā.