piezvani vai uzraksti eklasē, ka vēlaties tikties un kādi laiku būtu pieņemami.
par to inciatīvu no viņas diez vai - viņa ir bērns. tomēr. viņa jau nezin/nesaprot/neiedomājas, cik viegli vai sarežģīti ir tehniski nomainīt skolu. problēmu risinājumu piedāvājumiem jānāk ir no pieaugušajiem. un tad ar viņu jāizrunā, kā viņa uz tādu risinājumu skatās. vai piekrīt, no kā baidās/šaubās vienā vai otrā gadījumā. jāapliecina, ka lai kāda būs viņas izvēle, neviens nepārmetīs pēc tam par nepareizu izvēli "ķip - es jau teicu, bet Tu gribēji/negribēji šitā", bet viņai būs atbalsts no mājiniekiem.
par to inciatīvu no viņas diez vai - viņa ir bērns. tomēr. viņa jau nezin/nesaprot/neiedomājas, cik viegli vai sarežģīti ir tehniski nomainīt skolu. problēmu risinājumu piedāvājumiem jānāk ir no pieaugušajiem. un tad ar viņu jāizrunā, kā viņa uz tādu risinājumu skatās. vai piekrīt, no kā baidās/šaubās vienā vai otrā gadījumā. jāapliecina, ka lai kāda būs viņas izvēle, neviens nepārmetīs pēc tam par nepareizu izvēli "ķip - es jau teicu, bet Tu gribēji/negribēji šitā", bet viņai būs atbalsts no mājiniekiem.