parasti nemēdzu lasīt visādus spamus,kas sabirst pastkastē,bet šodien nezkāpēc atvēru. nudien aizraujošs lasāmmateriāls, pamatdoma - Latvijā „dzimst” jauna sociālā grupa – TV blogeri
tiek iepazīstināts ar to,kas tie tādi un kādu labumu dara ārzemēs komentējot un izsakoties par reklāmām un tādejādi ceļot pārdošanas apjomus,protams, un savilkta saikne ar dzimto zemi - kas manī izraīsīja neviltotu sajūsmu visa reklāmraksta kontekstā.
TV blogeri „dzimst” arī Latvijā. „Šobrīd ir novērota tendence sociālo tīklu lietotājiem dalīties ar redzēto TV saturu, komentēt – „iekurināt diskusijas”. Kā, piemērs, ir „Twitterī” esošie komentāri par raidījumu „Bez Tabu”, „Draugiem.lv” domu biedru grupa „Ugunsgrēka fani” un regulārie komentāri par sporta spēļu norisēm dažādos social mediju kanālos. Šādas izpausmes lielākoties ir atkarīgs no kvalitatīva, interesanta un relevanta satura”, skaidro „INITIATIVE LATVIA” digitālo mediju eksperte Kristīna Hromova.
tiek iepazīstināts ar to,kas tie tādi un kādu labumu dara ārzemēs komentējot un izsakoties par reklāmām un tādejādi ceļot pārdošanas apjomus,protams, un savilkta saikne ar dzimto zemi - kas manī izraīsīja neviltotu sajūsmu visa reklāmraksta kontekstā.
TV blogeri „dzimst” arī Latvijā. „Šobrīd ir novērota tendence sociālo tīklu lietotājiem dalīties ar redzēto TV saturu, komentēt – „iekurināt diskusijas”. Kā, piemērs, ir „Twitterī” esošie komentāri par raidījumu „Bez Tabu”, „Draugiem.lv” domu biedru grupa „Ugunsgrēka fani” un regulārie komentāri par sporta spēļu norisēm dažādos social mediju kanālos. Šādas izpausmes lielākoties ir atkarīgs no kvalitatīva, interesanta un relevanta satura”, skaidro „INITIATIVE LATVIA” digitālo mediju eksperte Kristīna Hromova.