Zābaks arī saplīsa (atlīmējās). Garantija 2 gadi, bet veikala mājaslapā teikts: "Atgādinām, ka mehāniski bojājumi, zoles nodilums, apavu nonēsāšana, kā arī maznozīmīgi defekti, kas neiespaido tālāko apavu ekspluatēšanu, par brāķi netiek uzskatīti." Ir arī tāda versija: "Mehāniski bojājumi, kas radušies apavu ekspluatācijas laikā, uz garantiju neattiecas."
Ei tu tagad saproti. Turklāt procedūra ir tik īsa
(1. Griežoties veikalā, paņemiеt līdzi apavus un dotā pirkuma čeku.
2. Ja defekts ir maznozīmīgs, Jums tiks piedāvāts garantijas remonts.
3. Gadījumā, ja Jūs nepiekrītat garantijas remontam, nepieciešams iesniegt rakstiskā formā pretenziju divos eksemplāros un pievienot pirkuma čeka kopiju.
4. Apavi, viens pieteikuma prasījuma eksemplārs un čeka kopija jāatstāj veikalā izskatīšanai. Pieteikuma prasījums tiks izskatīts 10 dienu laikā (pēc Ministru kabineta noteikumiem № 631, 3. pants 15. punkts).
5. Pirkuma čeks un otrais pieteikuma prasījuma eksmplārs, uz kura pārdevējs uzraksta pretenzijas pieņemšanas datumu, savu uzvārdu un parakstās, paliek pie Jums.
6. Atbilde tiks sniegta 10 dienu laikā no pieteikuma iesniegšanas dienas, bet Jūs varat interesēties ar lēmumu agrāk.),
ka ātrāk atnāks pavasaris nekā šādā ceļa dabūšu jaunus ziemas apavus.
Ja godīgi, fak.
Ei tu tagad saproti. Turklāt procedūra ir tik īsa
(1. Griežoties veikalā, paņemiеt līdzi apavus un dotā pirkuma čeku.
2. Ja defekts ir maznozīmīgs, Jums tiks piedāvāts garantijas remonts.
3. Gadījumā, ja Jūs nepiekrītat garantijas remontam, nepieciešams iesniegt rakstiskā formā pretenziju divos eksemplāros un pievienot pirkuma čeka kopiju.
4. Apavi, viens pieteikuma prasījuma eksemplārs un čeka kopija jāatstāj veikalā izskatīšanai. Pieteikuma prasījums tiks izskatīts 10 dienu laikā (pēc Ministru kabineta noteikumiem № 631, 3. pants 15. punkts).
5. Pirkuma čeks un otrais pieteikuma prasījuma eksmplārs, uz kura pārdevējs uzraksta pretenzijas pieņemšanas datumu, savu uzvārdu un parakstās, paliek pie Jums.
6. Atbilde tiks sniegta 10 dienu laikā no pieteikuma iesniegšanas dienas, bet Jūs varat interesēties ar lēmumu agrāk.),
ka ātrāk atnāks pavasaris nekā šādā ceļa dabūšu jaunus ziemas apavus.
Ja godīgi, fak.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 6. pants
[...]Par netaisnīgiem līguma noteikumiem uzskatāmi noteikumi, kas:
3) ierobežo vai izslēdz iespēju patērētājam izmantot savas likumīgās prasījuma tiesības gadījumā, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav izpildījis līgumsaistības vai ir tās izpildījis daļēji, ieskaitot arī ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja prasījuma dzēšanu ar patērētāja pretprasījumu;
29.pants. Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums
īsumā-
ja pirkts pirms mazāk nekā 6 mēnešiem - PIRCĒJS izvēlas opciju:
1)viņam atdod daļu naudas,
2) salabo attiecīgo priekšmetu,
3) izgatavo viņam jaunus apavus,
4) atdod visu naudu pilnībā.
ja pirms vairāk nekā 6 mēnešiem -
1) vispirms veikalam bez maksas jāsalabo,
2) ja tas nav iespējams saprātīgā termiņā, tad atmaksā naudu, atbilstoši apavu nolietojumam (to nosaka eksperts, nevis veikals. kur dabūt ekspertu, jājautā pat. ties. aizs. centrā, eksperta darbu apmaksā veikals tā ka viņiem nav izdevīgi kasīties) vai sarunā noteiktu summu paši.
Ja nav pārliecība kā veikalam pateikt, ka viņi pārkāpj likumu un likt salabot kurpes vai par tām atdot naudu, ieteiktu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vispirms uzjautāt, viņi pateiks kas un kā.
Bet nu ja veikals sāk kasīties, pasākums tiešām ilgs vairāk nekā dažas dienas. Tad var vai nu cerēt uz pilnu naudas atguvi vēlāk un iepirkt pavasara apavus vai cerēt uz veikala godaprātu, ka tas ātri visu salabos un lieki nepiekasīsies. Galvenais ir veikalā čeka oriģinālu neatstāt.