Zoles atlīmēšanās nav apavu nonēsāšana. Kas ir brāķis un kas nav brāķis nenosaka veikals, bet atsevišķs eksperts un veikals nedrīkst savas, sev izdevīgas teorijas izdomāt.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 6. pants
[...]Par netaisnīgiem līguma noteikumiem uzskatāmi noteikumi, kas:
3) ierobežo vai izslēdz iespēju patērētājam izmantot savas likumīgās prasījuma tiesības gadījumā, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav izpildījis līgumsaistības vai ir tās izpildījis daļēji, ieskaitot arī ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja prasījuma dzēšanu ar patērētāja pretprasījumu;
29.pants. Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums
īsumā-
ja pirkts pirms mazāk nekā 6 mēnešiem - PIRCĒJS izvēlas opciju:
1)viņam atdod daļu naudas,
2) salabo attiecīgo priekšmetu,
3) izgatavo viņam jaunus apavus,
4) atdod visu naudu pilnībā.
ja pirms vairāk nekā 6 mēnešiem -
1) vispirms veikalam bez maksas jāsalabo,
2) ja tas nav iespējams saprātīgā termiņā, tad atmaksā naudu, atbilstoši apavu nolietojumam (to nosaka eksperts, nevis veikals. kur dabūt ekspertu, jājautā pat. ties. aizs. centrā, eksperta darbu apmaksā veikals tā ka viņiem nav izdevīgi kasīties) vai sarunā noteiktu summu paši.
Ja nav pārliecība kā veikalam pateikt, ka viņi pārkāpj likumu un likt salabot kurpes vai par tām atdot naudu, ieteiktu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vispirms uzjautāt, viņi pateiks kas un kā.
Bet nu ja veikals sāk kasīties, pasākums tiešām ilgs vairāk nekā dažas dienas. Tad var vai nu cerēt uz pilnu naudas atguvi vēlāk un iepirkt pavasara apavus vai cerēt uz veikala godaprātu, ka tas ātri visu salabos un lieki nepiekasīsies. Galvenais ir veikalā čeka oriģinālu neatstāt.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 6. pants
[...]Par netaisnīgiem līguma noteikumiem uzskatāmi noteikumi, kas:
3) ierobežo vai izslēdz iespēju patērētājam izmantot savas likumīgās prasījuma tiesības gadījumā, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav izpildījis līgumsaistības vai ir tās izpildījis daļēji, ieskaitot arī ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja prasījuma dzēšanu ar patērētāja pretprasījumu;
29.pants. Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums
īsumā-
ja pirkts pirms mazāk nekā 6 mēnešiem - PIRCĒJS izvēlas opciju:
1)viņam atdod daļu naudas,
2) salabo attiecīgo priekšmetu,
3) izgatavo viņam jaunus apavus,
4) atdod visu naudu pilnībā.
ja pirms vairāk nekā 6 mēnešiem -
1) vispirms veikalam bez maksas jāsalabo,
2) ja tas nav iespējams saprātīgā termiņā, tad atmaksā naudu, atbilstoši apavu nolietojumam (to nosaka eksperts, nevis veikals. kur dabūt ekspertu, jājautā pat. ties. aizs. centrā, eksperta darbu apmaksā veikals tā ka viņiem nav izdevīgi kasīties) vai sarunā noteiktu summu paši.
Ja nav pārliecība kā veikalam pateikt, ka viņi pārkāpj likumu un likt salabot kurpes vai par tām atdot naudu, ieteiktu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vispirms uzjautāt, viņi pateiks kas un kā.
Bet nu ja veikals sāk kasīties, pasākums tiešām ilgs vairāk nekā dažas dienas. Tad var vai nu cerēt uz pilnu naudas atguvi vēlāk un iepirkt pavasara apavus vai cerēt uz veikala godaprātu, ka tas ātri visu salabos un lieki nepiekasīsies. Galvenais ir veikalā čeka oriģinālu neatstāt.