Mar. 4th, 2019 @ 10:35 am (no subject)
Es normāli izturos pret reklāmām internetā, kuras ir kaut kur pa lappuses malām u.t.t. - kādreiz mēdzu arī kādā no tām ieglūnēt, ja lieta ir man saistoša. Man patīk Amazon ieteikumi, balstoties uz manu skatījumu un pirkumu vēsturi. Toties mani nenormāli tracina visas tās reklāmas TV un (diemžēl) - nu jau arī Youtube - it īpaši - sižeta vidū. Manuprāt, tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc es atteicos no TV, un viens no iemesliem, kāpēc es arī ar sociālajiem tīkliem neaizraujos. It īpaši vēl tās reklāmas, kuras pēkšņi ir tādā skaļumā, ka mironi var no kapa uzcelt. Mans novērojums - jo uzbāzīgāka reklāma, jo draņķīgāks/ kaitīgāks produkts.
About this Entry