i'm a big big girl in a big big world..
Commenting To
17th-Oct-2014 11:42 am
Vakar vīram bija darba lietas Viļņā, un viņš pats uzprasījās, ka mēs varētu braukt līdzi.
Izbraucām jau 3d vakarpusē, palikām pa nakti viesnīcā. Brokastīs pielikām kuņģus, lai varētu visu dienu blandīties. Uz ātro vēl Rīgā uzgūglēju, ko šajā pilsētā var sadarīt ar bērniem, un uzdūros Līgas Kristas blogam, kura šobrīd tur dzīvo No viņas dažajiem ieteikumiem izdomājām apmeklēt planetāriju un rotaļlietu muzeju, pieķeksējot zināšanai, ka ar labām atsauksmēm ir arī naudas muzejs un ar ne tik labām - tehnikas. No rīta vēlreiz iečekojot abu iekāroto objektu mājaslapas, sapratām, ka planetārijā ir tikai performances kkādos noteiktos laikos (vakar bija 17.30), savukārt rotaļlietu muzejs strādā no 15.00. Gājām uz naudas muzeju. Un tas tiešām izrādījās lielisks. Divos stāvos apskatāma ekspozīcija par naudas vēsturi pasaulē un Lietuvā. Ir arī darāmās lietas, ne tikai plika skatīšanās. Uztaisījām metāla grāmatzīmīti un arī banknoti (uz vietas uztaisa bildi, ko uzdrukā uz "banknotes"). Lielākā sajūsma mums ar dēlu bija par lielo ekrānu, kur varēja iegūt info par visām pasaules valstīm - kur atrodas, kā izskatās ģerbonis un karogs, pamata statistiskie dati par platību, iedzīvotājiem urml, un bildes ar katras valsts naudām. Mēs tur pazudām un ne arējām vien beigt izvēlēties valstis. :)
Un rotaļlietu muzejs bika forša spēļu vieta ar daudzām mazām istabām, kur visādas rotaļlietas. Man visvairāk patika akmens laikmetam veltītā istabiņa un padomju laika galda hokejs - to ar dēlu riktīgi saspēlējām. Tagad jānoskaidro, kur kas līdzīgs Rīgā pieejams. Tur arī sagaidījām vīra darbdienas beigas un taisījāmies atpakaļ uz mājām.
Laiks bija ne pārāk, daudz līņāja. Bet man patika būt atkal Viļņā. Nebiju bijusi tur daudzus daudzus gadus. 3dienas vakarā, kad maldījāmies, nonācām arī Čurļoņa gatvē, kur cita starpā ir Viļņas uni kojas, pa kurām savulaik tiku daudz dzīvojusi. Un arī citur visādas atmiņas uzsitās. Ek..
Comment Form
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:
This page was loaded Apr 16th 2024, 3:41 pm GMT.