Vācu autobūves šedevrs, auto, kura dēļ radās ideja par Berlīnes mūra
nojaukšanu. Uz priekšējā spārna ir autentiska 1989. gada 9. novembra
bukte, jo, ripojot no konveijera, tika nedaudz aizskarts šis mūris un
rezultātu jau mēs visi zinām (mūris sabruka, golfs palika).
Melošu, ja teikšu, ka auto joprojām izskatās tik pat svaigs, kā bildēs.
Nē, tā nebūt nav, lietos diskus ir aizstājuši 13 collu metāla diski ar
plastmasas skaistinātājiem, ir arī kāds pleķītis nogruntēts - lai
smukāk.
Ir arī daži brūni plankumi uzradušies ap logu tīrītājiem, bet tas ir
normāli, arī Bēthovena 5. simfonijā bija pa kādai šķībai notij.
Salons kā no izstādes. Ja iedomājamies, kas notiek izstādēs - durvis
vaļā un visiem atļauj kāpt iekšā, bērni kaut ko salauž, kāds pievemj zem
paklāja un neko nesaka - nē, tik traki nav.
Sēdēšana pielīdzināma zvilnēšanai kādā tropu kūrortā - putni čivina
(ģeneratora siksna), saule, meitenes un kas tik vēl nē. Jo labāka
fantāzija, jo ērtāk sēdēsies. Krēsli ir no trešās paaudzes golfa,
vienkārši super, nekas labāks uz pasaules nav izgudrots. Vadītāja
krēslam pat regulējās augstums, mazie varēs pie krustojuma pacelties
augstāk un tēlot lielos.
Uz paneļa ir daudz pogu, lielākā daļa - vienādas un bez pielietojuma. Bet dzīvībai svarīgās funkcijas tiek nodrošinātas.
Tie, kas apmeklējuši Positivus festivālu, zinās, cik jaudīga skaņas
sistēma tur tiek uzstādīta. Salīdzinot ar golfa retro minidisku
atskaņotāju un zilajām tumbām, Positivus šķiet kā vecs telefons ar
avīzes tūtiņu skaņas pastiprināšanai. Varu pačukstēt, ka parādot
minidisku atskaņotāju Motormuzējā, Jūs noteikti tiksiet pie Vēsturiskā
Spēkrata sertifikāta, kas aiztaupīs 25Ls ceļu nodokļa maksu.
Varu iepriecināt smēķētājus - papildus oriģinālajam pelnu traukam kāds
uzstādījis vēl vienu, milzīgu atvilkni vietā, kur citiem nāk
ventilācijas restītes, apmēram paneļa vidū. Kubatūru mērījis neesmu,
bet uz aci izskatās, ka kādas 3 paciņas ar izsmēķiem tur saietu.
Pārbaudījis neesmu, tāpēc varu kļūdīties.
Logi verās uz augšu un uz leju, tā jābūt.
Dzinējs - īsts viesulis. Tautā saukts par Perla Negra, nezinu, kāpēc.
Esmu redzējis, ka citi raksta "motors eļļu nerij" utt. Šo varētu
nodēvēt par mazu bērnu, kuram kāds ar karoti mēģina iebāzt mutē putru.
Bērns, protams, to izspļaus. Tāpat arī šis dzinējs izrīkojas ar eļļu -
izspļauj. Vispār jau šis auto derēs Burnout cienītājiem, jo ir īsts
gumiju deldētājs (bukses, ģernerātora siksna, blīvslēgs ap eļļas līmeņa
noteikšanas izaugumu). Tropu kūrortam tuvākas izjūtas raisa arī masāžas
efekts, ko rada neesošās aizmugurējā tilta bukses, laika gaitā būs
burnautējušas. Ģeneratora siksna pa laikam iečivinās, ornitologi pat ir
gribējuši iekļaut šo sugu Sarkanajā grāmatā.
Pilna bāka - 45 litri. Ar to ir izdevies pievārēt ceļu līdz pašai
Berlīnei. Protams, ne īstenībā, bet nobraukto kilometru ziņā (1200).
Tātad patēriņš nedaudz zem 4.5 litriem, jo ja ar pilnu bāku nobrauktu
1000km, tad būtu tieši 4. 5l, tagad sanāk nedaudz mazāk.
Auto neprasa ieguldījumus, tikai mīļi palūdz, veroties ar savām kucēna
actiņām. Lai izietu apskati, būs jānomaina daži gumijas elementi, bet
negribu te izplūst garās runās par tādiem mazsvarīgiem sīkumiem.
Mana sirds atmaiga - bagāžas nodalījumā atradīsi arī attēlā redzamos 15 collu diskus.
Tas pāris vārdos arī viss. Sūtiet man vēstules, uz pastu eju reizi
nedēļā un rakstu vēl lēnāk, tāpēc atbilde var kavēties. Ja kāds nezina
manu adresi - ir arī aktīvs epasts un telefons. Ar Svētā Akeltontona
zobenu bruņots cilvēks arī cenu saskaldīs.
Un jā - īsta mīlestība nerūs. To es saku ikreiz, kad eju tehnisko apskati.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-2/bfkme.html