Chow Mein and a pint of booze - ūbermārketinga investīcijas

About ūbermārketinga investīcijas

Previous Entry ūbermārketinga investīcijas2. Jul 2010 @ 15:57 Next Entry
(esi tiesīgs spriest?)
[User Picture Icon]
From:[info]zverj
Date: 2. Jūlijs 2010 - 16:42
(Link)
Es gribētu oponēt ar to, ka: uzņēmuma tēlu izveidot nav lēti. Iedomājies Tu bankas vietā. Ok. Nosaukums ir. 0Ls. Zaibis. Jā, bet bez logo neiztikt. 100-2k Ls. Ok īzī. Bļa nu tagad jātaisa korporatīvā identitāte. 2-5k Ls. Nu weblapa tā kā derētu, bez tam derētu uzfrišināt internetbankas izskatu. Nu ??? Ls. Vizītkartes. Vēl paris k Ls. Veidlapas. Vēl ap ??? Ls. Hmm, bet banka pati izskatās vēl pec Pareksenes. Taisam kosmētisko remontu visās filiālēs. Fuuuuu...

Bet galvenais ir tas, vai vajadzēja šo triku viņiem taisīt, ja zina, ka tūlīt pārdos. Diez vai esošiem klientiem p*š kā šobrīd izskatās banka.
From:[info]scoux
Date: 2. Jūlijs 2010 - 16:46
(Link)
tad Tu gribi teikt, ka vizuālā identitācija un motīva nomaiņa no sarkanā uz xxxx krāsu ir tas, kas piesaista šīs bankas pircējus un dod pārliecību par iegādātā aktīva drošību? :)
From:[info]scoux
Date: 2. Jūlijs 2010 - 16:47
(Link)
"aktīva drošību" i mean tā vērtību un stabilitāti.
[User Picture Icon]
From:[info]zverj
Date: 2. Jūlijs 2010 - 17:06
(Link)
Es to negribu teikt, bet gan bankas mārketinga departaments tam noteikti tic.
(esi tiesīgs spriest?)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba