ūbermārketinga investīcijas |
ūbermārketinga investīcijas | 2. Jul 2010 @ 15:57 ![Next Entry Next Entry](http://klab.lv/img/btn_next.gif) |
---|
![[User Picture Icon]](http://klab.lv/userpic/157408/223) |
From: | zverj |
Date: |
2. Jūlijs 2010 - 16:42 |
|
|
|
(Link) |
|
Es gribētu oponēt ar to, ka: uzņēmuma tēlu izveidot nav lēti. Iedomājies Tu bankas vietā. Ok. Nosaukums ir. 0Ls. Zaibis. Jā, bet bez logo neiztikt. 100-2k Ls. Ok īzī. Bļa nu tagad jātaisa korporatīvā identitāte. 2-5k Ls. Nu weblapa tā kā derētu, bez tam derētu uzfrišināt internetbankas izskatu. Nu ??? Ls. Vizītkartes. Vēl paris k Ls. Veidlapas. Vēl ap ??? Ls. Hmm, bet banka pati izskatās vēl pec Pareksenes. Taisam kosmētisko remontu visās filiālēs. Fuuuuu...
Bet galvenais ir tas, vai vajadzēja šo triku viņiem taisīt, ja zina, ka tūlīt pārdos. Diez vai esošiem klientiem p*š kā šobrīd izskatās banka.
From: | scoux |
Date: |
2. Jūlijs 2010 - 16:46 |
|
|
|
(Link) |
|
tad Tu gribi teikt, ka vizuālā identitācija un motīva nomaiņa no sarkanā uz xxxx krāsu ir tas, kas piesaista šīs bankas pircējus un dod pārliecību par iegādātā aktīva drošību? :)
From: | scoux |
Date: |
2. Jūlijs 2010 - 16:47 |
|
|
|
(Link) |
|
"aktīva drošību" i mean tā vērtību un stabilitāti.
![[User Picture Icon]](http://klab.lv/userpic/157408/223) |
From: | zverj |
Date: |
2. Jūlijs 2010 - 17:06 |
|
|
|
(Link) |
|
Es to negribu teikt, bet gan bankas mārketinga departaments tam noteikti tic.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |