tieši tādu jautājumu uzdeva milzu zivs, jo bija dikti izsalkusi un gribēja uztaisīt milzīgu nom nom, izgaršojot visas galvaspilsētā esošās etniskās minoritātes un līzingā paņemtās kajennes. "skuju, maucīgā zvīņaste!", jamajai teica aināronkuls, "mēs tikai tagad esam apstiprinājuši tāmes un kamēr ļimaku uz logo iztērēs, vēl paies laiks."
vienvārdsakot, dzīve banānzemē rit savu gaitu un ir iemesls uzdzīvot, jo "Jaunais Rīgas zīmols LIVE RĪGA un tā ieviešanas pasākumi ir izmaksājuši apmēram miljonu latu", savukārt nākamgad budžets bēdu nezinās un sasniegs veselus 5 miljonus latu. sajūta tāda, it kā sev naftas klizmu būtu uztaisījuši, vai ne, mazo draudziņ?
|
aizsūtiet kāds uz bizneslinču, a, man nekas labāks par lolbļawtf prātā nenāk, varbūt viņi mācēs labāk to noformulēt? Zemapziņa gan saka, ka iekakāt spičkastītē un nest produktu pie dietologa ar jautājumu "nu, ir labs?" nav progresīvi.