|
Svētdiena, 15. Okt 2006, 22:37 Riepi
Klau, a kāds no gumiju ātrumu koeficientiem kaut ko saprot? Varētu mani apgaismot... UPD. Te būs ātruma un svara koeficienti: Speed Symbol | Max Car Speed Capability | Speed Symbol | Max Car Speed Capability | Km/h | MPH | Km/h | MPH | L | 120 | 75 | S | 180 | 113 | M | 130 | 81 | T | 190 | 118 | N | 140 | 87 | U | 200 | 125 | P | 150 | 95 | H | 210 | 130 | Q | 160 | 100 | V | 240 | 150 | R | 170 | 105 | W | 270 | 168 | | | | Z | 240+ | 150+ |
LI kg | 50 190 | 51 195 | 52 200 | 53 206 | 54 212 | 55 218 | 56 224 | 57 230 | 58 236 | 59 243 | 60 250 | 61 257 | 62 265 | 63 272 | 64 280 | 65 290 | 66 300 | 67 307 | 68 315 | 69 325 | | | LI kg | 70 335 | 71 345 | 72 355 | 73 365 | 74 375 | 75 387 | 76 400 | 77 412 | 78 425 | 79 437 | 80 450 | 81 462 | 82 475 | 83 487 | 84 500 | 85 515 | 86 530 | 87 545 | 88 560 | 89 580 | | | LI kg | 90 600 | 91 615 | 92 630 | 93 650 | 94 670 | 95 690 | 96 710 | 97 730 | 98 750 | 99 775 | 100 800 | 101 825 | 102 850 | 103 875 | 104 900 | 105 925 | 106 950 | 107 975 | 108 1000 | 109 1030 | | | LI kg | 110 1060 | 111 1090 | 112 1120 | 113 1150 | 114 1180 | 115 1215 | 116 1250 | 117 1285 | 118 1320 | 119 1360 | 120 1400 | 121 1450 | 122 1500 | 123 1550 | 124 1600 | 125 1650 | 126 1700 | 127 1750 | 128 1800 | 129 1850 | | | LI kg | 130 1900 | 131 1950 | 132 2000 | 133 2060 | 134 2120 | 135 2180 | 136 2240 | 137 2300 | 138 2360 | 139 2430 | 140 2500 | 141 2575 | 142 2650 | 143 2725 | 144 2800 | 145 2900 | 146 3000 | 147 3075 | 148 3150 | 149 3250 | | | LI kg | 150 3350 | 151 3450 | 152 3550 | 153 3650 | 154 3750 | 155 3875 | 156 4000 | 157 4125 | 158 4250 | 159 4375 | 160 4500 | 161 4625 | 162 4750 | 163 4875 | 164 5000 | 165 5150 | 166 5300 | 167 5450 | 168 5600 | 169 5800 | |
Svētdiena, 15. Okt 2006, 22:53 divi_g
Nu T, šķiet, ir izturīgāka, kaut gan arī 160 km/h nav maz ;) Svētdiena, 15. Okt 2006, 22:58 maris
Domāju, ka T riepām gumija būs cietāka. Lielākā daļa braukāšanas būs pa pirmās klases šosejām, kur sāls padara savu. Domāju, ka Q fiksāk nolietosies.. A tur, kur sniegs un ledus, tur man patīk, ja nedaudz paslīd! :) Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:02 divi_g
Nu mīkstāka toties it kā ir labāk... Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:04 maris
Tik uz asfalta tam nav lielākas jēgas... :) Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:05 divi_g
Kādēļ domā, ka nav? :) Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:09 maris
Nav doma taisīt ekstrēmās brezēšanas paraugstundas, kā arī varbūtība saslīdēt uz asfalta ir tik pat liela kā ar T riepām - respektīvi diezgan maza. Savukārt tur kur daudz sniega vai ledus ar T riepām ir nedaudz vieglāk samest sānslīdēs, kas jau ir pat nedaudz vēlams nekā nevēlams :D Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:11 divi_g
Nu, arī sava loģika ir... Bet nu inčīgi, mok arī sānu izturībā pret slodzi ir atšķirības, nezinu. Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:16 maris
Nu sānus kā tādus parasti man liekas taisa nedaudz cietākus, lai šie līkumojot tik fiksi neizbeigtos. Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:20 divi_g
Tas gan, taču inčīgi, vai tie arī atšķiras ar dažādiem indeksiem, un cik lielā mērā. Bet nu imho pie normāla režīma praktiski tam nav nozīmes :) Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:25 maris
Aga, reāli par to varētu interesēties tie, kas brauc WRC :D Bet dīvaini, ka Laneks riepu meklētājs pēc auto modeļa piedāvā pavisam savādāka izmēra riepas nekā man ir. Šķiet būs jāpaskatās auto manuālī, kas tur ir ar tiem vēlamajiem izmēriem. Svētdiena, 15. Okt 2006, 23:28 divi_g
Manuālis šajā ziņā toč ir uzticamāks. |