tas ir vienkārši pizdjec.
Rīgas Satiksme no nākamā gada plāno palielināt braukšanas tarifu uz 60 santīmiem par braukšanas reizi, bet pērkot biļeti pie vadītāja, tā maksās 80 santīmu.
Rīgas dome gan cer, ka studentiem, skolēniem un pensionāriem nebūs jāmaksā vairāk ka līdz šim.
bet johaidī, kā ir ar visiem tiem darbspējas vai dezdarba cilvēkiem, kas katru dienu lai nokļūtu no viena rīgas gala uz otru maksā nez cik naudiņas? kāpēc mums vajag zemo grīdu transportu, kāpēc bija jāievieš tas debīlais e-talons, ja kompostieri joprojām pūst RS noliktavās, kāpēc bija jāatlaiž visi tie konduktori un kāpēc tagad visiem rīdziniekiem jāmaksā par to, ka ir samazināti reisi, bet Rīgas satiksmes šefs Bemhens joprojām gadā pelna ap 70 tūkstošiem latu?
kas ir tas ieguvums kuru es nejūtu? jaunie troleibusi un autobusi, kas iet retāk par divreiz lielāku cenu? varbūt nelaipnie kontorlieri, kas metas virsū par e-talona kļūdām?
tādas dusmas uz to kaku kantori, kas līdz ar e-talonu radījis arī jaunas mājas jaunam uzņēmumam e-karte.
kur tad palika iespējas no apakārt esošajām pašvaldībām pieprasīt dotācijas par viņu iedzīvotāju vizināšanu par rīdzieniku tarifu? kur palikuši plāni palielināt būtiski ieņēmumus ieviešos super duper kontroles sistēmu e-talons? kur ir tie visi jobanutie ieņēmumi, kuru dēļ man būs no nākamā gada jāmaksā par biļeti 50% vairāk?
un man joprojām ir sāpe, ka vienu talonu par to fakino pamattarifu nopirkt nav iespējams. un ja pareizi saprotu, jorojām tajos nolādētajos dažos biļešu automātos ar karti norēķināties nevar, nemaz nerunājot par iespēju kaut kā vienkāršāk dabūt to supermoderno e-talonu, piemēram, internetā.
un es, piemēram, negribu maksāt par Rīgas satiksmes darbinieku ikgadējiem ceļojumiem uz ārzemēm (visiem), arī par viņu nedēļas avīzi es negribu maksāt, tāpat kā par apdrošināšanām, kuras man, kā valsts darbu strādājošam, nepienākas.
ja būs pikets pie rīgas satiksmes par to, ka tarifs tiek palielināts un rīdzienieku nauda izsaimniekota, es piedalīšos. un pirmā metīšu ar tomātu bemhenam. un bērziņai.
MAn vispār interesanti, kas notiek ar sabiedrisko transportu, jo nav noslēpums, ka 4 cilvēkiem, piemēram, braukt ar vilcienu neatmaksājas. Līdz ogrei tas izmaksā 1,15 x2 (turp un atpakaļ) un vēl reiz 4. kopā. 9,20 LVL
urā, plus ja vēl vajag arī Rīgas sab. transportu, kas maksā p60 santīmu vienā virzienā. tad varam pieņemt, ka esam bankrotējuši.
Tags: žults