|
|
marija | |
|
|
|
|
tie vintage veikaliņi aug kā sēnes pēc lietus. izskatās, ka katrs, kurš iedomājas, ka saprot no stila un modes tagad var atvērt savu bodi, kurā pārdot nejaunas lietas. tiesa, man joprojām šķiet, ka tās pašas zelta bodes, jeb humpalas, tomēr piedāvā plašāku izvēli: ej un roc. un tajā pat laikā nezeltī savu durvju ailes: sak, mēs te esma ar krutākajiem atradumiem. turklāt cenas arī laikam atšķiras. bet es nesūdzos, jo lielāka izvēle, jo labāk. un feini, ka beidzot kaut kas tāds notiek. tāpat kā visi tie izpārdošanas tirdziņi indivīdu kopām.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Well, kā jau rakstīju, biju uz Pērli. Viss it kā smuki, šiki, vintage lietas, vīns un vietējie es-gribu-būt-slavens cilvēks. It kā precēm nav ne vainas, bet CENAS! Paņēmu rokā fotoaparātu, domāju, ka kā jau lietoto mantu placītī, būs lētāk. Aha, paprasa par Polaroid 40 Ls, ko sludinājumos pārdod par 10, vai Ebay 4 dolāri. Mūsdienu Gerkens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
From: marija |
Date: September 11th, 2009 - 12:37 pm |
| (Link) |
|
tas jau ir tas, ko saku, ka tie vintage veikali glaenokārt no humpalām atšķiras tikai ar krāsām un stilu. bet lielākā kļūda ir cena, kas ir neadekvāta. tāpēc, kamēr tas ir derīgs lozungs tiem, kas līdz šim tikai jaunās drēbes un jaunās kolekcijas uzskata par derīgām, lai tas darbojas, bet kā klients es neesmu ieinteresēts pirkt valkātu kleitu, vecu krēslu vai to pašu fotoaprātu par cenu, kas uzskrūvēta līdz veikala līmenim.
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
From: dzeina |
Date: September 11th, 2009 - 03:51 pm |
| (Link) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nīderlande pilna ar šādām vietām, tiesa, tur miksē jauno dizaineru stafu (līdz pat tehnoloģiski advancētiem priekšmetiem, piem., speciālās papīrplānā plastmasas kulītes, ko var mazgāt veļas mašīnā, bet uz tausti kuļķene riktīgi kā no papīra!!) ar vintidž lietām un cenas ari - jaunajiem var būt gan no kapeikām llīdz pat simtiem eiro par priekšmetu un vintidžam arī, piekam cenas rotē, vienu nedēļu priekšmets var maksāt kapeikas un nākamajā jau cena debesīs un otrādi. Tur kaut kas ar attieksmes trenēšanu, tipa, lietu izvēlēšanos lietu potenciāla pēc, nevis zīmola, izcelsmes vai tml.
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|