SVILPASTE - [entries|archive|friends|userinfo]
lo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jun. 27th, 2008|12:46 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Tātad visu pēc kārtas.

Pirms kādiem četriem mēnešiem Sky&More veikalā "Exe" (juridiskā adrese Liepājā, Zivju ielā) iegādājos smukus zābaciņus melnā krāsā ar augstu papēdi. Smalki jo smalki. Iemesls manam pirkumam bija tās dienas sliktais garstāvoklis. Jāpiebilst, ka dažādi pētījumi pierāda/parāda, ka cilvēks sliktā garstāvoklī sapērk visādus sūdus. (uz doto momentu nevaru pētījumu atrast, bet līdz ko izdosies, iekopēšu)Izrādās šis bija tāds gadījums. es atvainojos, bet šis sūds man izmaksāja 125LV. Tad, kad pēc divu reižu uzvilkšanas saplīsa rāvējslēdzējs maniem smalkajiem apaviem, tad paliku pavisam pikta un gāju lamāties. Veikalā man piedāvāja saremontēt, bet es laipni atteicos un pārliecinātu piebildu, ka tas, ka apavi saplīst pēc pāris reižu valkāšanas, man norāda uz nekvalitatīvu preci un tādu savā īpašumā nudien nevēlos. Pārdevējas tomēr pretojās, kā rezultātā es teicu, ka tādā gadījumā sūdzēšos patērētāju aizsardzības birojā. (http://www.ptac.gov.lv/?lang=LV&menu=127) izstudēju likumu, sazinājos ar biroju, kuru bija ļoooooooooti grūti sazvanīt. Kāds man ieteica pirms ekspertīzes aiziet uz konsultāciju pie ekspertiem. To arī izdarīju. Samaksāju 7LV (precīzi neatceros), izstāstīju situāciju, parādīju smalkos zābakus un prasīju, kā rīkoties tālāk. Divi eksperti paskatījās uz apaviem un secināja, ka rāvējslēdzis ir piešūts pārāk tuvu un un audums ir nekvalitatīvs, kas arī varētu būt iemesls tam, ka apavi saplīsa un ieteca man aiziet uz veikalu, parādīts, ka es esmu bijusi konsultācijā un pateikt, ko teica eksperti un ja veikals netic manis sacītajam, tad lai piezvana un pārliecinās. Veikalā meitenes teica, ka vajadzīgs tomēr ekspertīzes slēdziens. Es sazvanījos ar veikala vadītāju. Runājām kādas 15 minūtes. Centos izskaidrot, bet nē, vajagot ekspertīzes atzinumu. Man bija skaidrs, ka meitenes vēlas tikai novilkt laiku. Bija jau pagājušas pāris nedēļas un man jau sāka nolaisties rokas, bet es nolēmu nepadoties. Aizbraucu un iesniedzu kurpes ekspertīzē. Ekspertīze ilgst 20 darba dienas un izmaksā 29.50LV. Pēc mēneša atnāca ekspertīzes lēmums man par labu. Tad es priecīga sagatavoju visus dokumentus un devos uz veikalu, kurā iegādājos apavus. BĀAAAAAAAAAAAAAAC. veikals ir slēgts un drīz tā veikala vietā vērsies vaļā jauns veikals. Es paliku dusmīga un lamājos ne pa jokam. Neko darīt. Zvanu uz telefonu, kas ir norādīts internetā un sūtu ierakstītu vēstuli ar ekspertīzes lēmumu un visām čeka kopijām. Pēc pāris dienām pašai bija jāpārliecinās, ka vēstule ir saņemta. Vēstulē bija teikts, lai es braucu uz Liepāju un tur saņemu naudu. Nosmīkņāju un nodomāju, nekādā gadījumā. Neskatoties uz to, ka likumā ir teikts, ka naudu var saņemt vietā, kur tie tika iegādāti vai juridiskajā adresē, nekur nebija atrunāts, kādā veidā obligāti jāmaksā. Tā nu es cepu augšā vēl vienu vēstuli ar lūgumu, lai maksā ar pārskaitījumu. Pēdējo vēstuli viņi saņēma 19.jūnijā. Es speciāli to apdrošināju un palūdzu, lai atsūta man atskaiti par dienu, kad vēstule ir saņemta. Tātad tas bija 19.jūnijs. Neskatoties uz to, ka likumā ir noteikts, ka pēc ekspertīzes lēmuma, zaudētāja pusei ir jāatdod līdzekļi ne vēlāk kā 7 darba dienu laikā... tagad ir pagājušas kādas trīs nedēļas kopš lēmuma un meitenes to vien dara, kā velk garumā. Tā nu šodien jau pavisam sadusmota zvanīju veikala vadītājai. IZrādās vadītāja ir aizbraukusi atvaļinājumā. Nuuu, pfff, a man tas ir pilnīgi pie kājas. Es prasu, ar ko varu par šo runāt. Izrādās, ka tur ir trīs vadītājas. Lūdzu mani savienot ar kādu, kas ir uz vietas. Sazvanos. saku: Jūs vēstuli saņēmāt 19.jūnijā. Man ir atskaite no pasta. Kāpēc Jūs vēl neesiet samaksājusi man naudu? Meitene atbild: nuuu, tāda interesanta situācija, mums pazuda Jūsu vēstule. Es saku: man vienalga, ka Jūs personīgi to pazaudējāt, jo pasts Jums to aiznesa un iedeva un man ir pierādījums un ja Jūs nesamaksāsiet naudu man šodien es sūdzēšos ptac un, iespējams, Jums vēl papildus visām lietām uzliks administratīvo sodu. Tiešām smieklīga situācija. Nu tā es tagad gaidu, kad man pārskaitīs 154.50LV...

Zinu, ka ir riebīgi, bet ko darīt? par taisnību ir jācīnās....
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:June 27th, 2008 - 01:31 pm
(Link)
Nav riebīgi. Paziņo, ka šos sūdzēsi tiesā par morālo kaitējumu (sazin, cik nervu šūnas postā aizgājušas).
From:[info]lo
Date:June 27th, 2008 - 04:09 pm
(Link)
nu ir jau dienas otrā puse. ja šodien nesamaksās, es panākšu to, lai pie viņiem aizbrauc pārbaude un lai vēl bonusā dabū administratīvo. aizsardzības birojs atrodas man tieši piecas minūtes ar kājām ko iet no darba....un slinkums, jebal, nebūs aizčāpot..
[User Picture]
From:[info]wick
Date:June 27th, 2008 - 01:51 pm
(Link)
kpc tu pirki zābakus pa 125ls?
From:[info]lo
Date:June 27th, 2008 - 04:07 pm
(Link)
bija ellīgi sūdīgs garstāvoklis. btw, nopirku divus uz atlaidēm. :D vienus par 125LV, otrus par 60LV. otriem papēži nokrita pirmajā valkāšanas dienā, bet tie man dikti patika un likās ērti, tāpēc aiznesu, lai salabo..kaut gan varēju arī par tiem otriem čakarēties. nu zinu, stulbi apavus pirkt par tādu naudu. Vienreiz Berlīnē nopirku apavus par 20Eur. Uz kārtīgiem papēžiem, bet drausmīgi ērti. Staigāju lietā un arī citreiz siltā ziemas dienā. Tikai tagad sāk izjukt. Bet nav žēl, zini, tādus plēst.
From:[info]magdafors
Date:January 28th, 2009 - 10:25 pm
(Link)
Ja tu būtu tos apavus nopirkusi ārzemēs, kaut vai tajā pašā Anglijā, tad situācija būtu pa visam citādāka. Es nopirku svam iPodam neOriģinālo Radio pulti, man tā nestrādāja, es aizgāju uz veikalu, man bez ierunām to samainīja pret orģinālo iPod Radio remote, es bišķi protams piemaksājau, jo kā nekā Apple. Kaut vai par citām lietām, Anglijā uz jebkura čeka bija rakstīits, ka preci var bez jebkādām problēmām apmainīt pret citum noteiktu dienu laikā, kaut vai, ja tā tikai tev nepatīk. Bez problēmām. Ārzemēs ir pilnīga cita attieksme pret cilvēkiem, ne tā kā Latvijā..