izņēmuma kārtas komentārs novērtēts
Maijs. 18., 2012 | 03:51 pm
No:: lielpontifs
kas aizbraukuši - aizbraukuši, kāds varbūt atgriezīsies, bet masveidā es nedomāju ka tas notiks. man sāp tie purni, kas vienk šeit sēž un neko nedara un lieto frāzi "darbu nevar atrast" kā atrunu, lai nemeklētu un lamātu valdību.
dabas zinātnes ir viena no lietām, ko var mācīt mēslā interesanti. tas ka es pabeidzu skolu ar 7 vācu valodā nenozīmē, ka es zināju vācu valodu uz 7 un es to apzinājos. Bet tāpat kā ja es būtu vācu valodā drāzts, tāpat arī fizikā - ja drāž tad ir iemesls iemācīties, ja nedrāž UN nav intereses, tad tad nebūs iemesla mācīties. un ja tev ir eksāmens priekšmetā kuru tu iensīsti, tu tāpat vairāk viņā zināsi, nekā ja tev tikai jāatsēž šī priekšmeta nodarbības un tev skolotājs tāpat ieliks 4.
izvēlis vajag dot, piemēram tādā dormā kā es piedāvāju, kuru no eksaktajiem priekšmetiem likt. es uzskatu, ka darīt (laikam) ASV modeli, kad katrs izvēlās visus savus priekšmetus, nav labākā izvēle - ir jābūt kkādam pamata kopumam, kas jāliek visiem un tad papildus tu vari paņemt sev kko.
vajadzēt vajag gan filologus, gan ekonomistus gan juristus, vienkārši viņus nevajag tik daudz cik šobrīd uz viņiem aiziet. un aiziet tik daudz tāpēc ka šķiet ka viņi ir viegli, bet eksatkie drausmīgi grūti. mana sāpe ir tajā, ka es uzskatu, ka jurists un filologs sniedz mazāku pienesumu tautsaimniecībai nekā viena vai otra veida inženieris. ja pārprodukcija būtu otrajos un deficīts pirmajos, tad šis raksts vūtu ar citu aicinājumu.
dabas zinātnes ir viena no lietām, ko var mācīt mēslā interesanti. tas ka es pabeidzu skolu ar 7 vācu valodā nenozīmē, ka es zināju vācu valodu uz 7 un es to apzinājos. Bet tāpat kā ja es būtu vācu valodā drāzts, tāpat arī fizikā - ja drāž tad ir iemesls iemācīties, ja nedrāž UN nav intereses, tad tad nebūs iemesla mācīties. un ja tev ir eksāmens priekšmetā kuru tu iensīsti, tu tāpat vairāk viņā zināsi, nekā ja tev tikai jāatsēž šī priekšmeta nodarbības un tev skolotājs tāpat ieliks 4.
izvēlis vajag dot, piemēram tādā dormā kā es piedāvāju, kuru no eksaktajiem priekšmetiem likt. es uzskatu, ka darīt (laikam) ASV modeli, kad katrs izvēlās visus savus priekšmetus, nav labākā izvēle - ir jābūt kkādam pamata kopumam, kas jāliek visiem un tad papildus tu vari paņemt sev kko.
vajadzēt vajag gan filologus, gan ekonomistus gan juristus, vienkārši viņus nevajag tik daudz cik šobrīd uz viņiem aiziet. un aiziet tik daudz tāpēc ka šķiet ka viņi ir viegli, bet eksatkie drausmīgi grūti. mana sāpe ir tajā, ka es uzskatu, ka jurists un filologs sniedz mazāku pienesumu tautsaimniecībai nekā viena vai otra veida inženieris. ja pārprodukcija būtu otrajos un deficīts pirmajos, tad šis raksts vūtu ar citu aicinājumu.