Re: es arī novirzos, bet
Maijs. 18., 2012 | 03:29 pm
No:: lielpontifs
un pēc kārtas:
a) es nelepojos ar savām gramatikas prasmēm, norādījums uz to ir trāpīgs. bez papildus piespiešanās vai draudiem, ka mani sitīs ar sūdainu koku, ārkārtīgu vērību tam nepievēršu.
b) es neuzskatu, ka tā būtu problēma vai šķērslis. rimi eksperimentā sieviete dabūja darbu rimi krāmējot maizi - krieviski vajag tik daudz cik spēt runāt ar pārējiem darbiniekiem kas latviski nerubī. es pamanījos krievu iemācīties pašmācībā, vācu man mācīja - pirmo es lasīt un runāt iemācījos, otro tikai lasīt. un no džeku vidus, krieviski kaut vai sarunvalodas līmenī, māk gandrīz visi, meiteņu vidū krieviski māk mazāk, bet tāpat 30% ir krietni par maz, uz ko attiecināt eksperimenta rezultātus.
c) man šķiet ka nedaudz tiku pārprasts, tekstu noslēdzošā "atskaite" nebija domāta kā cēlo zinātņu liste - man vienkārši šķiet, ka būtu noderīgi "beidzējiem" dzirdēt no studentiem ko tiešu kur dara - arī no ekonomistiem. ja viņam stāv uz ekseli, tad varbūt tas tiešām ir tas kas viņam ir īstais
tas ka liki eksakto, bet neaizgāji uz eksakto, nenozīmē ka esi zudusi - tas nozīmē ka tu būtu varējusi mēģināt arī eksaktās lietas, ja tāda vēlme būtu bijusi. ja es būtu licis tikai to, ko man piedāvāja skola, es arī neko vairāk par matemātiku nebūtu licis, bet es izvēlējos papildus fiziku un noliku kā fiziku, tā matemātiku, tā angļu valodu, tā vēsturi ar labiem līmeņiem. ideja ir sekojoša - ja neliek eksaktos, tad pie daudzu eksakto programmu budžeta var arī netikt
a) es nelepojos ar savām gramatikas prasmēm, norādījums uz to ir trāpīgs. bez papildus piespiešanās vai draudiem, ka mani sitīs ar sūdainu koku, ārkārtīgu vērību tam nepievēršu.
b) es neuzskatu, ka tā būtu problēma vai šķērslis. rimi eksperimentā sieviete dabūja darbu rimi krāmējot maizi - krieviski vajag tik daudz cik spēt runāt ar pārējiem darbiniekiem kas latviski nerubī. es pamanījos krievu iemācīties pašmācībā, vācu man mācīja - pirmo es lasīt un runāt iemācījos, otro tikai lasīt. un no džeku vidus, krieviski kaut vai sarunvalodas līmenī, māk gandrīz visi, meiteņu vidū krieviski māk mazāk, bet tāpat 30% ir krietni par maz, uz ko attiecināt eksperimenta rezultātus.
c) man šķiet ka nedaudz tiku pārprasts, tekstu noslēdzošā "atskaite" nebija domāta kā cēlo zinātņu liste - man vienkārši šķiet, ka būtu noderīgi "beidzējiem" dzirdēt no studentiem ko tiešu kur dara - arī no ekonomistiem. ja viņam stāv uz ekseli, tad varbūt tas tiešām ir tas kas viņam ir īstais
tas ka liki eksakto, bet neaizgāji uz eksakto, nenozīmē ka esi zudusi - tas nozīmē ka tu būtu varējusi mēģināt arī eksaktās lietas, ja tāda vēlme būtu bijusi. ja es būtu licis tikai to, ko man piedāvāja skola, es arī neko vairāk par matemātiku nebūtu licis, bet es izvēlējos papildus fiziku un noliku kā fiziku, tā matemātiku, tā angļu valodu, tā vēsturi ar labiem līmeņiem. ideja ir sekojoša - ja neliek eksaktos, tad pie daudzu eksakto programmu budžeta var arī netikt