pie shellijas ierakstīju šādi: "pīpētāji, patiesībā, ir nepīpētāji, kuri vēl nav sapratuši, cik ļoti viņus jāj tabakas industrija. dziļi apmānītus jāj."
pie šādas apziņas pirms 4 gadiem es smēķēt izbeidzu. smēķēšana kā fenomens ir ļoti labi izdevies reklāmas triks, kas dažus padarījis par miljardieriem, bet citus par mokās tapušiem līķiem.
to tīri labi demonstrē pašas cigarešu reklāmas - tajās nekad netiek runāts par reāliem ieguvumiem (jo tādu vienkārši nav), bet tiek dzītas pilnīgas muļķības bāzētas uz emocionālo komfortu vai ambīcijām. un aizliegta visa šī joma nav tikai tādēļ, ka tabakas miljardieriem ir labas lobija prasmes. kaut arī iemeslu to atzīt par antisabiedrisku ir ne mazums.
pie šādas apziņas pirms 4 gadiem es smēķēt izbeidzu. smēķēšana kā fenomens ir ļoti labi izdevies reklāmas triks, kas dažus padarījis par miljardieriem, bet citus par mokās tapušiem līķiem.
to tīri labi demonstrē pašas cigarešu reklāmas - tajās nekad netiek runāts par reāliem ieguvumiem (jo tādu vienkārši nav), bet tiek dzītas pilnīgas muļķības bāzētas uz emocionālo komfortu vai ambīcijām. un aizliegta visa šī joma nav tikai tādēļ, ka tabakas miljardieriem ir labas lobija prasmes. kaut arī iemeslu to atzīt par antisabiedrisku ir ne mazums.