Tomēr nevar noliegt, ka jauniegūtas zināšanas cilvēkam rada iespēju™.
Tai pat laikā ir ļoti interesanti papētīt, kas māca, ko māca un par kādu naudu to dara. Tā pērn avīzēs bija viens zīmīgs piemērs. Tur gan tas tika nopublicēts kā "malači, lūk kur cilvēki labu darbu izdarījuši", bet būtībā... Vienvārdsakot, tas bija kādā Latvijas austrumdaļas pilsētā ar lielu bezdarbu. Uzņēmīgi ļaudis izsituši Eiropas naudu™, kaut kādus ahūnos tūkstošus, par ko uzorganizējuši apmācību jauniešiem, kuri pēc vidusskolas beigšanas ne dienu nav strādājuši. Ko tad viņiem iemācīja? Viņiem iemācīja rakstīt CV un motivācijas vēstuli. Kā to pēc tam privātā sarunā nokomentēja kāds darba devējs, viņš par tādu naudu būtu varējis visiem saviem darbiniekiem apmaksāt angļu valodas kursus, un vēl kādu bariņu aizsūtīt stažēties uz ārzemēm.
Tai pat laikā ir ļoti interesanti papētīt, kas māca, ko māca un par kādu naudu to dara. Tā pērn avīzēs bija viens zīmīgs piemērs. Tur gan tas tika nopublicēts kā "malači, lūk kur cilvēki labu darbu izdarījuši", bet būtībā... Vienvārdsakot, tas bija kādā Latvijas austrumdaļas pilsētā ar lielu bezdarbu. Uzņēmīgi ļaudis izsituši Eiropas naudu™, kaut kādus ahūnos tūkstošus, par ko uzorganizējuši apmācību jauniešiem, kuri pēc vidusskolas beigšanas ne dienu nav strādājuši. Ko tad viņiem iemācīja? Viņiem iemācīja rakstīt CV un motivācijas vēstuli. Kā to pēc tam privātā sarunā nokomentēja kāds darba devējs, viņš par tādu naudu būtu varējis visiem saviem darbiniekiem apmaksāt angļu valodas kursus, un vēl kādu bariņu aizsūtīt stažēties uz ārzemēm.