Es tomēr īsti nepiekrītu.
Tas ir, es piekrītu, ka, piemēram, situācijā, kad cilvēks nomirst slimnīcā, ja nav pamata uzskatīt, ka tas noticis nevīžības vai nekompetences dēļ, tad ir dīvaini, ja cilvēki sūdzas par slimnīcu/ārstiem. Proti -- nedz ārsti ir visvareni, nedz mūsdienu medicīna, lai arī ievērojami pakāpusies. Sagaidīt, ka jebkurš, neatkarīgi no diagnozes un konteksta, kas nonācis slimnīcā, tiks izārstēts, ir vienkārši dumji.
Savukārt vienkārši sūdzēties par to, ko ir iespējams izdarīt, bet par ko nav padomāts -- tas ir tikai normāli. Būtībā jau ir tikai 2 ceļi, kā uzlabot noteiktas lietas: sūdzēties par tām vai taisīt revolūciju un visus pielikt pie sienas. No tām, manuprāt, ievērojami konstruktīvākais ir sūdzības.
Konkrētajā gadījumā no portālos pieejamā nav arī īsti skaidrs, vai sūdzība ir pamatota, vai nē; proti, vai zināmā līmenī kaut ko ir bijis iespējams darīt un ĀM un citi servisi konkrētajā gadījumā ir vienkārši urbinājuši degunus (un diplomātiskais dienests diemžēl ik pa brīdim izklausās pēc sinekūras), vai arī ir bijuši saprātīgi iemesli, kāpēc (salīdzinoši mazā) LV nevar nodrošināt saviem pilsoņiem tādu servisu kā kkāda tur DE vai UK (kuras pilsoņi arī Nepālā jau nav pārsvarā ieradušies strādāt vai voluntierēt, bet gan tai pašā tūrismā).
Bet, ja nu ĀM tiešām ir urbinājuši degunu, tad sūdzības ir salīdzinoši efektīvāks veids kā pabikstīt kādu dienestu, nekā, figurāli izsakoties, pacietīga gaidīšana uz lietu kādā Sarkanā krusta teltī, kamēr Rietumeiropiešiem viņu dienesti ir atveduši ūdens pudeles.
Tas ir, es piekrītu, ka, piemēram, situācijā, kad cilvēks nomirst slimnīcā, ja nav pamata uzskatīt, ka tas noticis nevīžības vai nekompetences dēļ, tad ir dīvaini, ja cilvēki sūdzas par slimnīcu/ārstiem. Proti -- nedz ārsti ir visvareni, nedz mūsdienu medicīna, lai arī ievērojami pakāpusies. Sagaidīt, ka jebkurš, neatkarīgi no diagnozes un konteksta, kas nonācis slimnīcā, tiks izārstēts, ir vienkārši dumji.
Savukārt vienkārši sūdzēties par to, ko ir iespējams izdarīt, bet par ko nav padomāts -- tas ir tikai normāli. Būtībā jau ir tikai 2 ceļi, kā uzlabot noteiktas lietas: sūdzēties par tām vai taisīt revolūciju un visus pielikt pie sienas. No tām, manuprāt, ievērojami konstruktīvākais ir sūdzības.
Konkrētajā gadījumā no portālos pieejamā nav arī īsti skaidrs, vai sūdzība ir pamatota, vai nē; proti, vai zināmā līmenī kaut ko ir bijis iespējams darīt un ĀM un citi servisi konkrētajā gadījumā ir vienkārši urbinājuši degunus (un diplomātiskais dienests diemžēl ik pa brīdim izklausās pēc sinekūras), vai arī ir bijuši saprātīgi iemesli, kāpēc (salīdzinoši mazā) LV nevar nodrošināt saviem pilsoņiem tādu servisu kā kkāda tur DE vai UK (kuras pilsoņi arī Nepālā jau nav pārsvarā ieradušies strādāt vai voluntierēt, bet gan tai pašā tūrismā).
Bet, ja nu ĀM tiešām ir urbinājuši degunu, tad sūdzības ir salīdzinoši efektīvāks veids kā pabikstīt kādu dienestu, nekā, figurāli izsakoties, pacietīga gaidīšana uz lietu kādā Sarkanā krusta teltī, kamēr Rietumeiropiešiem viņu dienesti ir atveduši ūdens pudeles.