- 11/24/07 11:51 pm
- Būtu zinājusi, ka šodien ir "buy nothing day", tiešām nebūtu braukusi pasūtīt vecākiem to dīvānu. Principa pēc kaut vai rīt to būtu darījusi. Fuck Latvijas veikalus! Pēc Amerikas roka neceļas kaut ko te pirkt, jo cenas pie mums ir uzskrūvētas pamatīgi. Kautvai reizi sezonā uz Vāciju vai Somiju jābrauc, kur cenas, protams, nav tik patīkamas kā USā, bet nu tomēr daudz labākas. ehh, pretīgi, ka veikalnieki/ražotāji uz mums tā uzvārās.
- 5 zummiezummot
- 11/25/07 12:07 am
-
Ne tikai tas. :) Loģistika no rūpnīcas līdz mums ir daudz tālāk nekā Ge, Fin vai US.
- Atbildēt
- 11/25/07 12:27 am
-
ar visu to, ka esam skaitliski mazs tirgus un atrodamies eiropas nostūrī, kā vienas nike sporta bikses var maksāt 50Ls nu kā? ...
- Atbildēt
- 11/25/07 12:45 pm
-
Paskaties, kas nike biksēm stāv. Paskaiti - tur stāv zinātnieks, kas izgudroja super truper mega diegu (maksājam par patentu), tad mārketinga cilvēks, kas to diegu mums pārdod, tad cilvēki, kas diegus savērpj, tālāk cilvēki, kas auž audumus, modistes, piegriezējas, šuvējas, krāsotāji, balinātāji un vēl visi tie, kas krāsas ražo un aiz tiem atkal ntie un ntie cilvēki.
Bet te nu ir tā, ka tie, kas produktu izgatavo, saņem visnotaļ maz. Tie kas izdomā - depends. Savukārt tie, kas pārdod - "nike mārketings", veikala īpašnieks etc daudz. Bet vai tiešām vienmēr tik daudz?
Lai maksātu par veikala īri, elektrību, apkuri, logu mazgāšanu, reklāmu vietējos laikrakstos, pārdevējām, kases aparātiem, veikalu plauktiem un apsargiem, nodokļus lai nomaksātu (no kuriem starp citu, tiek maksāta mums abām alga - un mēs taču gribam lielāku algu, vai ne?), lai pats tirgotājs (iedomāsimies vīrieti uz gadiem 50 ar sievu un bērniem) nopelnītu naudu sev, un pārējiem ģim locekļiem... nu, ko tu saki, cik tām biksēm būtu jāmaksā??? - Atbildēt
- 11/25/07 12:46 pm
-
He, he - cik man smieklīgi sanāca - kas nike biksēm stāv :-)
- Atbildēt
- 11/26/07 09:33 am
-
neesmu pētījusi lielo zīmolu peļņas pārskatus, bet ļoti pieļauju, ka lielu cenas daļu sastāda pats vārds, par ko arī maksā pircējs. bet ne par to ir stāsts, stāsts par to, ka citur to pašu var dabūt lētāk un vai tiešām loģistika rada to lielo starpību... nu nez nez.
- Atbildēt