izglītības sistēma |
[9. Apr 2013|18:36] |
|
|
|
Comments: |
es vēl arvien apšaubu, ka ir pamatu pamatos patiesas un vispārpiemērojamas dzimum-psihes-atšķirības, bet empīriskajiem datiem nevaru pievienot nevienu vīr. dz. piemēru, tā ka varbūt mana pārliecība vēl radikāli mainīsies.
pagaidām man ir divas tik dažādas meitas, ka nespēju ticēt, ka puika varētu būt vēl atšķirīgāks no viņām abām nekā viņas ir viena no otras.
tas ir, nē, laikam spēju iedomāties, ka varētu tāds trešais, tik ļoti atšķirīgais cilvēks būt, bet nespēju ticēt, ka tādam viņam būtu nepieciešami jāsanāk tāpēc vien, ka otrs dzimums.
arī mani bērni ir tik atšķirīgi, ka i nenoticēsi, ka no vienas ģimenes. un esmu pārliecināta, ka tas tāpēc, ka katram cits temperamenta komplekts iedalīts, un mierīgi varēja arī otrādāk būt. bet nu skats tajā estētikas skolā (nereti stundās ir 6 meitenes bez neviena puikas, un puikas velk mātes prom) liek domāt, ka tur ir vēl kaut kas. | |