|
8. Apr 2013|13:26 |
Konkrēto tabulu tiešām nemācēšu komentēt, pati funkcionālā analfabētisma ideja ir tikai pārdesmit gadus sena, maz ticams, ka ir izstrādāta kāda vienota starpvalstu metodika un tiek veikti kādi korekti pētījumi. Tā pamata fiška ir tāda, ka situācija paliek arvien sliktāka kopš brīža, kad mūsdienu progresīvajā sabiedrībā kaut kā tā ir sanācis, ka vienas no lielākajām bērnu pamattiesībām ir tiesības nemācīties.
Tēma tiešām ir ļoti interesanta, tā nav tikai Norvēģijas problēma, aina +/- visur ir līdzīga, atkarībā no pielietotās metodikas ik pa brīdim uzpeld ziņa, ka vienā vai otrā valstī funkcionālo analfabētu apjoms ir 20-50%, visu progresīvo valstu izglītības sistēmu darboņi ir lietas kursā par šo visnotaļ sērīgo situāciju, taču neko nevar iesākt, jo mūsdienu demokrātiskajā sabiedrībā izglītības sistēmu pārvalda vecāki, kas nu jau paši ir šīs progresīvās izglītības sistēmas augļi:)) |
|