24 Februāris 2014 @ 19:03
 
Tajā, kā darbojas šādas reklāmas (ja darbojas, protams) ir zināms paradoks. No vienas puses, ja cilvēks prasa samaksu par pakalpojumu, tas nozīmē, ekspertam ir kaut kādas prasmes, kuru pircējiem nav. No otras, ja jau "ideja ir ļoti vienkārša", tad nav skaidrs, kāpēc par to jāmaksā 10 eiras. Ceru, ka gadījumā, ja patērētājs nebūs saņēmis to, kas solīts (t.i., nebūs tapis laimīgāks paša spēkiem), tad vismaz viņam tiks atdota atpakaļ nauda.
https://www.facebook.com/events/1385875401637212/?ref_newsfeed_story_type=regular
 
 
( Post a new comment )
[info]antons_v on 24. Februāris 2014 - 19:50
To jau Freids ar Breijeru bija atklājuši, ka parunājoties par problēmām iestājas atvieglojums. Domāju, ka tas arī ir tas, kas tiek tirgots - atvieglojums.
(Atbildēt) (Link)