humanitārā izglītība |
[Jan. 11th, 2019|11:33 am] |
|
|
|
Comments: |
From: | liuut |
Date: | January 14th, 2019 - 09:29 am |
---|
| | | (Link) |
|
profesionāls kretīnisms liek piebilst, ka hipotēzes var pierādīt / apgāzt ar nelielu datu analīzi, citādi apgalvojumi vienkārši kaitina. Nagi niezēja, uzskicēju Johansones filmu skaitu vs vecumu / lai nesmērētu darba datoru / nez, ko no šī var stingri secināt. bet katrā ziņā ideja webskrāpja un analīzes projektam piefiksēta.
es ar apskatījos filmas ar viņas piedalīšanos. rezumē - ja tu ierunā 2 teikumus multenē vai parādies kostīmā vienā epizodē, tad tas nav tas pats, kas galvenā loma 2h filmā. tas 1. 2. ir veci āksti un veci gladiātori - viens čehs labi spēlē hokeju 45 gadu vecumā, kaut gan vidēji pie 27 gadi rezultāti iet uz leju, sāk spēlēt zemākās līgās un ap 35 izbeidz. --- bet ieraksts bija par mācību ilguma nesamērīgumu, ka cilvēki mācās atbilstoši 19.gadsimta stilam.
From: | liuut |
Date: | January 14th, 2019 - 11:35 am |
---|
| | | (Link) |
|
par mācību ilgumu nekomentēšu, subj pieredze ir, ka talants atradīs, kā mācīties bez institūcijām. Komentēšu tikai par tiem skaitliskajiem apgalvojumiem, kas kacina analītisku prātu. Brīvā brīdī tagad ir doma apkopot, piem, LV aktieru datus, bet brīvs brīdis būs februārī, heh.
tur var būt vairāki mainīgie parametri - pieprasījums, paša vēlme sevi pierādīt - savas robežas uztaustīt, dzīvības enerģija, alkoholisms, apnikums, sasaiste ar konkrētā laika gaumi u.c. kopējais fakts ir tāds, ka izklaidē jaunatne. | |