┻━┻ ︵ヽ( ಠ益ಠ )ノ︵ ┻━┻
ai ai džam džam
Par to kā telekoms neticēja, bet mēs to izdarījām 
2.-Dec-2014 10:43 am
Esat pēdējā laikā skatījušies TV? Nu vismaz ar vienu aci caur atslēgas caurumu? Katrā reklāmas pauzē ir pa animācijas šedevram no citādās kompānijas, pa jautram stāstiņam no tele 2, lattelecom lepošanās ar to, ka mēs un jūs redz neticējāt, bet mēs izdarījām, un LMT arī mēģina mums iesmērēt kārtējo sūdu. Par bankām nemaz nerunāsim.

Esat pamanījuši ka visādi dīvaini uzņēmumi sponsorē profesionālās sporta komandas, piemēram, nesen Latvijas dzelzceļš sāka sponsorēt Baronu? A kāds LDz no šīs sponsorēšanas labums? Cilvēki skries un pēkšņi ar vilcienu brauks uz barona spēlēm vai kā?

Tad vēl nauda tiek izgrūsta visos citos masu pasākumos, piemēram, tele 2 un lettelecom skatuves positivusos. Man rodas sajūta, ka firmelēm ir par daudz naudas un to gluži vienkārši nav kur bāzt. Un tad tā tiek izmesta ārā visādos gaistošos pasakumos, kuri šodien ir, bet rītdien vairs nav.

Un tad ir Dāvis, kuram, lai izdzīvotu, vajadzīga ārstēšanās ASV, ir suņu un kaķu patversmes, ir vesela čupa ar cilvēkiem, kuriem nepieciešama ārstēšanās. Galu galā par to vējā izmesto naudu var uzbliezt kaut ko paliekošu, piemēram nu kaut vai daļēji izremontēt stradiņu slimnīcas dzemdību nodaļu. Vai tad tiešām ziedota nauda neatstāj labāku PR karmu un pozitīvu publicitāti kā miljons bezjēdzīgas reklāmas TV, nesaredzamas uzņēmuma emblēmas uz sporta klubu krekliņiem un miljons sūda skatuves mūzikas festivālos?

Un jā, es saprotu, ka ziedošana nav uzņēmumu pienākums un manas domas ir tikpat naivas kā vienradžu sapņi par varavīksnēm, tomēr arī no komerciālā viedokļa uzskatu, ka labdarības reklāma ir efektīvāka par parastu reklāmu.

P.S. Kāds no jums ir sācis ikdienā dzert carlsberg tikai tāpēc, ka tas ir vienīgais alus iekš positivus?
Comments 
2.-Dec-2014 06:32 pm
Nuss, sponsorējot sportu un tīņu kaktu grupeles, tevi pamana kudi vairāk ļaužu, nekā tad, ja tu glābtu spitālīgos Kenijā. Tb vajadziga pozitīva atpazīstamība.
Pieļauju, ka nav daudz ļaužu, kas konsekventi būtu sākuši dzert karlsbergu, toties visi viņi zina to karlsbergu.

Manuprāt savus 80% naudas cilvēce tērē pa tukšo, nelietderīgi, taču tā ierīkota šī pasaule.
3.-Dec-2014 12:16 am
PIlnīgi piekrītu, tomēr šo (Dāvja) gadījumu vēlētos īpaši izcelt, jo bija sacelta mega ažiotāža - viņdien vesela panorāma tika veltīta Dāvja stāvoklim un iespējamiem naudas ieguves veidiem.

Un vēl tāds tipisks piemērs ir laimas pulkstenis, kurš vienlaicīgi ir vides elements un reklāma jau daudzu gadu garumā.
This page was loaded Dec 2. 2024, 1:21 am GMT.