|
Tue, Jan. 15th, 2019, 10:06 am
Starp citu, ja nu kādam vēl ir aktuāls jautājums par Swed internetbankas lietotājnumuriem un SmartID. Man izdevās dabūt tā, ka man ir divi interneta lietotājnumuri (tie paši, kas bija iepriekš) ar SmartID (kas iepriekš bija tikai vienam), abu SmartID ir piesaistīts vienai ierīcei, un es izmantoju tos pašus kodus. Ieejot ar vienu lietotājnumuru, es tieku klāt tam piesaistītajiem kontiem, ieejot ar otru – kontam pie tā. Tue, Jan. 15th, 2019, 05:22 pm iive
To var pārslēgt tikai filiālē, ne caur i-banku, ne telefonu nevar. Nezinu, kāpēc meitene raustīja plecus. Tue, Jan. 15th, 2019, 05:24 pm vilibaldis
telefonam pārāk sens modelis, bet jaunu pirkt tikai dēļ banku kaprīzēm šķiet stulbi Tue, Jan. 15th, 2019, 05:27 pm iive
SmartId var arī uzinstalēt uz datora vai planšetes. Vienīgi tad Tu nevarēsi ieiet interneta bankā no cita datora vai planšetes. Tue, Jan. 15th, 2019, 05:28 pm iive
Nu, vai arī varēsi no cita datora, ja līdzi padusē būs planšete. Tue, Jan. 15th, 2019, 05:31 pm vilibaldis
jā, planšete būtu risinājums, to arī tikai filiālē rindā stāvot? Tue, Jan. 15th, 2019, 05:57 pm iive
Ietiektu piezvanīt uz banku! Vispār pāriet uz SmartID, ja nemaldos, vari arī caur i-banku, sekojot norādēm, kas tur pamācībā uzrakstītas. Bet, ja ir vairāki konti ar vairākiem lietotājnumuriem, kā bija man, tad tad ir nepieciešamas papildu darbības, ko var nākties veikt filiālē. |