|
Maijs 17., 2011
iekodeets | 15:16 a ko īsti izsaka gada atzīme bērna liecībā?
ir atzīmes par mājasdarbiem, ir atzīmes par kontroldarbiem un ir atzīmes kas raksturo pedagogu vājumu un tiek liktas par skolēna uzvedību stundā. gada beigās tiek rakstīts kontroldarbs par visu mācību vielu un arī tas tiek novērtēts ar konkrētu atzīmi. kad lieta nonāk līdz gada atzīmei priekšmetā tiek izvilkts truls vidējais aritmētiskais no gada laika savāktajām atzīmēm. zināt ko? pa lielam tā atzīme izsaka neko. pēc vidējā aritmētiskā nevar spriest par skolēna reālo zināšanu līmeni, kas itkā būtu vienīgais objektīvi vērtējamais lielums bērna personā beidzot mācību gadu (manā laikā par uzvedību bija viens kopējs vērtējums un bija arī vērtējums par uzcītību).
nu ja netop skaidrs par ko es vāros un cepos.
man ir māsa - ne jau tas apdāvinātākais skolēns, īpaši kas attiecas uz eksatktajiem priekšmetiem. iet viņai visādi. ir tēmas ko viņa saprot un ir tādas kuras vnk nav pa kaulam, tad nu gada laika sanāk visādas atzīmes kas raksturo situāciju uz doto brīdi. tagad tiko viņa uzrakstīja noslēdzošo kontroldarbu fizikā par visa mācību gada vielu un dabūja 8. tā nav nejaušība vai haļava. tas ir pusgada smags darbs un tā. finālā gada atzīme ir 5. un kur taisnība un kur atzīme par zināšanām. šitādā stilā vērtējot mums jāpārskata sporta sacensību vērtēšana un tiesu sistēma un tā tālāk - tas ir lai nebūtu acīmredzamu pretrunu. maratonistiem piemēram arī vietas sadalīt izrēķinot vidējo aritmētisko no teiksim 10 fiksētiem laikiem distances garumā. un nebūs tur kaut kāda, mlja, izraušanās pārsimts metrus pirms finiša. un vajag tad atļaut sodīt par noziegumiem par kuriem sods jau itkā izciests (piemēram autovadītāju sodot pār nepareizu noparkošanos varētu pieskaitīt reģistrēto sodu par ātruma pārkāpšanu un kas tur vēl sakrājies tad izvilkt vidējo aritmētisko un pēc vispārējās braukšanas kultūras tad arī piespriest jauno sodu).. nu un tādā garā.
// jānīt! es taču teicu ka šitas skaņdarbs ir internetos!
|
Reply
|
|
|
Sviesta Ciba |