Augusts 22., 2013
honeybee | 14:32 Man ļoti patīk tas, kā tu katrā komentārā izmanto iespēju man ne par tēmu uzbraukt, te par to ka izdevniecībā strādāju, te par to, ka bērna izglītībai naudu tērēju, ļoti pedagōģiski un inteliģenti :D
Es izeju no pieņēmuma, ka 1. skolotājs zina, ko dara, un pats var izlemt, kuras ir labākās, lai bērniem iemācītu programmā noteikto 2. lai skolotājs strādātu krutāk, viņam nepieciešama iespējami brīva pieeja iespējami plašam materiālu klāstam (bez nepieciešamības par katru aitemu atskaitīties ministrijai, bez nepieciešamības dabūt IZM apstiprinājumu katrai grāmatai) 3. jaunā izpratne par bezmaksas izglītību potenciāli samazina skolotāja iespējas dabūt labākos materiālus (piemēram, grāmata, kas ir kruta, bet nav IZM apstiprināta un tāpēc nevar tikt atmaksāta no valsts - un vecākiem arī nedrīkst prasīt, vai grāmata, kas neierakstās ierobežotajā budžetā) un attiecīgi traucē viņam strādāt. Vai padara darba procesu ilgāku (piemēram, ar roku burtnīcā ierakstīt uzdevumu ir ilgāk nekā aizpildīt darba lapu). 4. skolotājam grūtāk strādāt => sliktāka izglītības kvalitāte. ilgāks darba process => mazāk laika vielas izpratnei => sliktāka izglītības kvalitāte.
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |