Augusts 22., 2013
honeybee | 12:22 Okei, attiecībā uz "objektīvi" - nu es konkrēti uzsvēru, ka mācību līdzekļi var būt labāki vai sliktāki arī subjektīvi, t.i., atkarīgi no konkrētā skolotāja un skolēna. Manā skatījumā ideālā izglītības sistēmā katrā priekšmetā mācību līdzekļus izvēlētos atkarībā no visiem iesaistītajiem subjektīvajiem faktoriem, ietverot arī skolēna reālo mācīšanās tempu, skolotāja apgūtās pedagoģijas tehnikas un iespēju tās izmantot (piem., cik lielā mērā un kā ir iespējams darbs grupās/komandās/ģimenē/ekskursijās). Tā ka uz to, ka kaut kas ir "objektīvi", es nevienā mirklī nepretendēju.
Attiecībā uz cenas/kvalitātes attiecību: Vai pastāv iespēja, ka no 3 iespējamiem mācību līdzekļu komplektiem lētākais ir labākais? Jā, nu, teiksim, 1/3. Vai pastāv iespēja, ka 5 mācību priekšmetu 3 dažādiem komplektiem visi lētākie ir labākie? Jā, pastāv, bet dafiga mazāka.
Attiecībā uz "būtiskumu": nuuuuuu, formulēsim to tā, manuprāt, jebkura iespēja bērnam izglītoties labāk, aizrautīgāk un kvalitatīvāk ir būtiska. Protams, kaut kādā brīdī iestājas finansiālais moments, t.i., cipars, pie kura ir loģiski piebremzēt un teikt "hmmm, varbūt šo naudu var iztērēt kaut kā prātīgāk". BET. Man šķiet pilnīgi idiotiski šo piebremzēšanu un "hmmmm, vai tiešām mana bērna izglītība būs tik objektīvi būtiski labāka" izveikt pie 30-50 latiem gadā. T.i., izlīdzinot - 4 latiem mēnesī.
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |