pārcilvēku darbs

« previous entry | next entry »
Okt. 11., 2010 | 10:26 pm

kā man patīk blizzarda darba piedāvājumi. Amerikas cinematics nodaļa meklē cilvēku, kas varētu aizpildīt pozīciju ar nosaukumu 'FX artist'. skat, kas tādam necilam amatiņam ir jāprot:

the ideal candidate has extensive experience creating real-time, as well as pre-rendered FX. candidate is able to research, conceptualize, and animate natural and fantastical effects, all for real-time use. This person must be driven to create compelling effects and have the ability to optimize effects to achieve the highest visual quality.

requirements are a minimum of 3 years in-game development as a an FX artist or equivalent, experience developing high-end particle systems and visual effects, skilled in developing artwork that works within a range of system configurations, strong working knowledge of 3ds Max, background in painting, concept art, or technical animation, previously shipped a AAA PC or console title, experience with the creation of next-gen shaders and materials, experience with MaxScript or Mel.

nē nu, es nespēju iedomāties, cik vientuļam un garlaikotam būtu jābūt cilvēkam, lai viņš to visu spētu vienas dzīves laikā iemācīties. un pat ja notiek zināma līmeņa brīnums, un kāds high-end particle sistēmu profs prot arī zīmēt un taisīt next-gen šeiderus, tad blizzards iespļauj vēl viņam sejā ar to, ka tev jābūt bijušam kādas AAA spēles komandā TRĪS gadus, plus vēl jāprot skriptot gan Maxī, gan Mayā. this is insane!

man liekas, ka blizzardā, tāpat kā googlē, strādā tikai un vienīgi citplanētieši. vai arī mutanti-pārcilvēki.
Tags:

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {6}

K.

(bez virsraksta)

from: [info]gamemaster
date: Okt. 11., 2010 - 10:38 pm
Link

Is that jealousy I smell around teh corner?

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Okt. 11., 2010 - 10:41 pm
Link

damn sure it is!

vismaz es sevi mierinu ar domu, ka nākamajos blizzarda produktos būs awesome kontents, ko šie pārcilvēki būs radījuši.

Atbildēt | Iepriekšējais


Rom

(bez virsraksta)

from: [info]dachux
date: Okt. 11., 2010 - 11:02 pm
Link

Banneru zīmētāja amatam arī vajadzēja būt izcilam visās jomās, sākot no dažādām kodēšanām un beidzot ar mākslinieka rokām, plus jāpārzina labi visas blizz spēles.

Atbildēt


Dārkas Džediēls

(bez virsraksta)

from: [info]darkjedi
date: Okt. 12., 2010 - 12:07 am
Link

Nu viņi var atļauties uzstādīt augstas prasības jo gribētāju strādāt gan jau tur netrūkst. Gan jau pa visu pasauli atrodas vairāki kas atbilsts lielākajai daļai no prasībām un ir gatavi pieteikties, tas tev nav lokāls darba sludinājums Rīgas ietvaros. :)

Imo liela daļa kas iztur konkursu tālāk var dzīvot ar apziņu, ka ir vieni no pasaules top speciālistiem, ja ne pašie labākie attiecīgajā jomā uz kuru ir pieteicies.

Atbildēt


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Okt. 12., 2010 - 09:13 am
Link

Blizz is the best cause they hire the best. Ja esi piedalijies kaadas superveiksmiigas speeles veidoshanaa, bet gribi ko vairaak, tad vari iet pie vinjiem un piedaliities ultraveiksmiigas speeles radiishanaa :)

Tas taapat kaa google vienbriid izdomaaja, ka vinjiem vajag buut liideriem robotmashiinu jomaa. Tad vinji noliiga 15 labaakos speciaalistus visaa pasaulee, uztaisija mazu, stealthiigu, bet super effective komandu, un tagad vinji tieshaam ir liideri shajaa jomaa :)

Atbildēt


andza_arrdh

(bez virsraksta)

from: [info]andza_arrdh
date: Okt. 12., 2010 - 11:35 am
Link

Es domāju, ka ir normāli atrast tādus džekus. Galu galā 3D geimdevs un multeņu izstrāde eksistē jau vairāk 20 gadus, kas nozīmē, ka industrija ir pamatīgi attīstījusies, un ārzemēs droši vien ir dafiga iestādes, kur var jau no agras jaunības sākt mācīties, lai kļūtu par augsta līmeņa 3D modelētāju un animatoru.

Atbildēt