|
Jul. 26th, 2010|10:49 am |
jebkurā gadījumā, es domāju, ka šampanieeti dzer tie, kas kādreiz saprātīgi noriskē un atrod veidus, kā uzrunāt arī iepriekš neuzruntās mērķauditorijas, nevis visu laiku laiž latiņu zemāk imagināra 'vidējā lasītāja/skatītāja/pircēja' vārdā, begās atrodoties tur, kur pašam kauns atzīt - pašiztamborētā sūdubedrē Diemžēl medijos esmu saskārusies ar šo 'vidējo', kas lielākoties ir sūdīgu redaktoru iztēles auglis, kas atbilst paša priekšstatam un ekspektācijām, nevis reāliem datiem, kurus īstenībā neviens nav nedz vācis, nedz apkopojis. Tādā ziņā žēl, ka LV medijos - ja jau novēršamies no reklāmas un pievēršamies tiem - ļoti reti spaort, ka skatītās/lasītājs var arī pats nezināt, ko grib un tikai pēc tam, kad tas viņma ir piedāvāts, saprast, ka jā, gribu! Kā nekā, kopš kura laika satitājs-traktorists diktē darba noteikumus diplomētam mediju speciālistam, tad varbut uzreiz klapēt žurnālistus ciet un ņemt darbā ikkatru, kas grib, gan problēmas 'parastajam cilvēkam aktuālās', gan valoda vienkārša un visiem saprotama būtu....
|
|