|
Apr. 23rd, 2010|03:39 pm |
Sakarā ar politiskajām reklāmām brīnos, cik spītīgi tu ignorē faktu, ka Latvijas vēlētāji ir lielākoties rīkojas iracionāli un ir viegli manipulējami. Jā, no vienas puses viņi paši ir vainīgi, bet no otras puses, izmantot viņu vājumu (nedomāšanu) viņu pašu apčakarēšanai ir cūcīgi.
Par Stendžu - nesaprotu, kā viņa tehniskā varēšana attaisno ētikas trūkumu. Tāpat nesaprotu, kādā veidā labas sociālās reklāmas attaisno to, ko viņš dara priekš Šlesera. Sanāk kā ar Lembi - jā, viņš šmaucās, bet toties pilsētu sakārtoja.
Saistība starp reklāmām, politisko varu un tiesiskumu Latvijā ir taisna kā sliede: tie, kuri nokļūst pie varas, gūst iespēju manipulēt ar tiesiskumu. Šlesera kriminālu nav iespējams pierādīt tieši tāpēc, ka viņam ir tik liela politiskā ietekme, par ko ir atbildīgs Stendža. Par to arī viss bazars. |
|